سرمربی آلومینیوم به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی پس از تساوی آلومینیوم مقابل گل‌گهر اظهار کرد: بازی همه چیز داشت غیر از گل. یکی، دو بازیکن ما مصدوم بودند و در طول بازی هم چند بازیکن شرایطشان طوری شد که باید برای بازی‌های بعد حفظ‌شان می‌کردیم. دیدیم که آنها مصدوم شدند و تصمیم گرفتیم که برای بازی‌های آینده حفظ‌شان کنیم. 

او ادامه داد: فوتبال زیبایی از هر دو تیم دیدیم. نیمه اول ما خیلی بهتر بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم، اما در نیمه دوم دقایقی تحت فشار بودیم ولی دقایق آخر ما می‌توانستیم به گل برسیم. در کل خیلی از بچه‌های تیمم راضی هستم. اینکه هم فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارند و هم با تمام وجود بازی می‌کنند و این بازیکنان لایق بهترین‌ها هستند.

خطیبی در پاسخ به این سوال که یک پنالتی برای تیمش گرفته نشده ولی او اعتراضی نمی‌کند، عنوان کرد: کمیته انضباطی و کمیته داوران اعلام کردند هر کسی درباره داوری صحبت کند، برخورد می‌کنیم ولی در سه، چهار هفته گذشته همه اعتراض کردند، اما باشگاه و تیم ما تا الان هیچ اعتراضی به داوری نکرده و اعتقاد دارم نباید داورها را تحت فشار بگذاریم، اما چون ما در چند هفته اعتراض نکردیم، نباید حق ما را بخورند. همین برخورد بازیکن گل‌گهر با شریفات که در دقیقه ۱۲ رخ داد را همه می‌گویند پنالتی بوده ولی ما مثل همیشه اعتراض نمی‌کنیم و اعتقاد دارم تیم داوری امروز عالی کار کردند و آقای بیژن حیدری جزو بهترین‌ها هستند.

او ادامه داد: من از کمیته داوران و کمیته انضباطی خواهش می‌کنم مصاحبه‌ها و بیانیه همه باشگاه‌ها را ببینند و مورد بررسی قرار دهند چون ما برخورد جدی ندیدیم. برخی تیم‌ها بدترین الفاظ را هم استفاده کردند اما تنها تیمی که اعتراض نکرده تیم ما و سپاهان بوده است. همه تیم‌ها اعتراض می‌کنند اما برخوردی نشده است. ما به باشگاه می‌گوییم اعتراض نکنید چون کمیته انضباطی برخورد می‌کند اما هیچ برخوردی ندیده‌ایم. اگر قرار است برخورد کنند، آن را انجام بدهند. داور بازی امروز خوب بود.

سرمربی تیم آلومینیوم یادآور شد: امروز شرایطی در بازی بود که دو تیم بالای جدول بودند. ما اینطور فکر می‌کنیم که امتیاز گل گهر را هنوز نگرفته‌اند و اگر نگیرند بالای جدول است. ممکن است رای برگردد.

سرمربی آلومینیوم با اشاره به ۳ بر صفر شدن بازی‌های گل گهر عنوان کرد: بازیکن من حقش را در زمین گرفته است ولی بقیه تیم‌ها با این رای امتیاز گرفته‌اند و این بی انصافی در حق تیم من است. ما امتیازاتمان را در زمین گرفته‌ایم. آقایان به مهم‌ترین موضوع رسیدگی نکرده‌اند. 

خطیبی تصریح کرد: قبل از اینکه رای را بدهند باید با کسانی که در این قضیه خلاف کرده‌اند(هر کسی که باشد)، اول محروم کنند و بعد رای را بدهند. اولین موضوع را رها کرده‌ایم و به امتیاز چسبیده‌ایم. ما اول باید کسانی که این کار را کرده‌اند از لیگ محو کنیم چون جدول لیگ را به هم زده‌اند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر