در پی شلیک اشتباه پلیس در لس آنجلس آمریکا، یک دختر ۱۴ ساله در اتاق پرو لباس در یک فروشگاه به قتل رسید.

سایت شماره یک:

دختری ۱۴ ساله در لس آنجلس آمریکا در پی شلیک اشتباه پلیس جان خود را از دست داد.

در پی شلیک اشتباه پلیس در لس آنجلس آمریکا، یک دختر ۱۴ ساله در اتاق پرو لباس در یک فروشگاه به قتل رسید.

بر اساس این گزارش، پلیس آمریکا اعلام کرد در پی رویارویی پلیس با یک مظنون در یک فروشگاه لباس، تعدادی از افسران اقدام به تیراندازی می‌کنند که به اشتباه یکی از این تیر‌ها به اتاق پرو لباسی که این دختر ۱۴ ساله در آن حضور داشته برخورد می‌کند و سبب کشته شدن وی می‌شود.

طبق گزارش اداره پلیس لس آنجلس، این رویداد پس از آن اتفاق افتاد که پنجشنبه بعد از ظهر پلیس گزارش‌هایی را از یک حمله مرگبار با سلاح در «فروشگاه برلینگتون» در شمال هالیوود دریافت کرد. پس از این گزارشها، در حالی که پلیس به جستجوی مظنون حادثه بود، با فرد دیگری مواجه می‌شود که در حال انجام حمله‌ای دیگر بود و این تیراندازی رخ می‌دهد.

طبق اعلام پلیس، پس از این تیراندازی، مظنون حادثه که یک مرد بالغ بود، در دم کشته شد؛ همچنین فرد دومی نیز کشته شد که بعدا مشخص شد دختری ۱۴ ساله بوده است.

پلیس اعلام کرده بر این باور است که این نوجوان ۱۴ ساله بوسیله گلوله یکی از افسران که به داخل دیوار اتاق پرو لباس داخل شده بود، کشته شده است.

گفتنی است کشته شدن افراد –خصوصا سیاه پوستان به دست پلیس آمریکا بار‌ها مسأله خشونت پلیس این کشور را در توجه افکار عمومی قرار داده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر