مسعود شجاعی در بازی دیروز مس رفسنجان – نساجی مازندران یکی از خوب های تیمش بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، او که در این بازی با بازوبند کاپیتانی وارد میدان شده بود و در کنار کریم اسلامی در خط حمله نساجی به میدان رفت در چند صحنه دروازه داوود نوشی صوفیانی را به چالش کشید و اگر کمی خوش شانس بود می توانست نام خود را به عنوان گلزن در این بازی ثبت کند. 

مسعود شجاعی که در بازی های نساجی نشان داد بیشتر تمایل دارد برای هم تیمی هایش موقعیت ایجاد کند در این بازی دو بار روی شوت از راه دور شانس خود را برای گلزنی آزمایش کرد که در نیمه اول ضربه او در یک موقعیت خوب کم جان بود و در دستان دروازه بان مس رفسنجان جای گرفت اما در نیمه دوم ضربه او می رفت دروازه تیم میزبان را باز کند اما نوشی صوفیانی با یک واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد. 

در نیمه دوم هم چنین مسعود شجاعی یک پاس خوب به رضا جعفری داد که ضربه این بازیکن به تیر دروازه مس رفسنجان برخورد کرد. مسعود شجاعی در سن 37 سالگی در ترکیب نساجی جولان می دهد و اکنون باید این حق را برای او متصور شد با این نمایش به فوتبال خود ادامه دهد و فعلا برنامه ای برای خداحافظی نداشته باشد. از همه مهمتر اینکه مسعود شجاعی در بازی دیروز تا پیش از تعویض به تیمش در پرس خط دفاعی حریف از بالا کمک کرد. 

مسعود شجاعی بعد از پایان تلخ در تراکتور حالا روزهای خوبی را در نساجی سپری می کند و از انگیزه او همین بس که هنوز امیدوار است بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود. 

تگ های مرتبط

ارسال نظر