تیم مهدی تارتار در حالی مقابل پرسپولیس بازنده شد که نمایش شایسته‌ای را در این بازی ارائه کرده بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای پرسپولیس و ذوب آهن در حالی با برتری سرخپوشان پایتخت به پایان رسید که شاگردان یحیی گل‌محمدی موقعیت جدی نداشتند و در نهایت با یک گل به خودی و یک پنالتی حریف را شکست دادند.

نکته جالب اینکه پرسپولیس در این بازی دو شوت در چارچوب داشت تا پس از بازی استقلال، نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم بدترین رکورد خود را ثبت کرده باشد. هرچند که یکی از این شوتهای در چارچوب هم ضربه محمد شریفی از راه دور بود که به سادگی در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت.

این در حالی است که ذوب آهن به خصوص پس از گل اول پرسپولیس، حملات زیادی را روی دروازه این تیم انجام داد و چه بسا اگر حامد لک نبود، می‌توانست گل تساوی را هم به ثمر برساند اما در مقابل سد او و مدافعان پرسپولیس گرفتار شد.

تارتار که در دو هفته متوالی با استفاده از پارسا جعفری، گلری جدید را به فوتبال ایران معرفی کرده بود، در این بازی هم به او اعتماد کرد اما جعفری در یک صحنه و روی خروج اشتباه خود، شیرازه تیمش را برهم زد اما باوجود دریافت این گل هم ذوب آهن در نیم ساعت پایانی بازی نظم دفاعی قابل توجهی داشت.

ذوب آهن هفته آینده بازی سرنوشت ساز را با تراکتور در تبریز خواهد داشت و پس از آن به مصاف فجرسپاسی در اصفهان می‌رود و شاید اگر همین نمایش را در مقابل این دو تیم هم تکرار کند، بتواند با شش امتیاز به نیمه بالای جدول برسد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر