سرپرست شهرخودرو در گفتگویی عجیب با اصحاب رسانه بعد از شکست تیمش مقابل استقلال، در نهایت مجبور به ترک محل گفتگو شد.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، سیدصالحی بعد از شکست تیمش برابر استقلال در واکنش به سوالی درباره اینکه بازیکنان اسبق استقلال و پرسپولیس کارشناسی این تیم را برعهده دارند اینطور واکنش نشان داد: نه، با 5-4 روز اینجا آمدیم ، یک مسوول پای کار نیامدند. 

در شرایطی که هنوز صحبت های سرپرست شهرخودرو تمام نشده بود، گزارشگر به انتقاد از رویه این باشگاه برای انجام تمرینات خارج از استان پرداخت و ادعای حمایت سیدصالحی در این وضعیت را رد کرد. سیدصالحی در این خصوص نیز گفت: تیم را برای چه خارج از استان بردیم. ما اسپانسر گرفتیم. آقای ربیع خواه و احسان حسینی را به عنوان بازیکن تیم امروز به استادیوم راه ندادند. 

این در حالی بود که خبرنگاران حاضر در محل به شدت انتقادات خود افزودند و مدعی بودند این دو بازیکن اگر با اتوبوس تیم راهی استادیوم می شدند، این مشکل پیش نمی آمد. سیدصالحی حرف هایش را اینچنین ادامه داد: اگر تیم در تهران حضور دارد به این دلیل است که اسپانسر ما هزینه های تیم را آنجا به صورت رایگان به ما می دهد.  آیا اینجا اسپانسری هست؟

این توضیحات سرپرست شهرخودرو هم البته با نقدهای دیگری از سوی خبرنگاران حاضر همراه بود تا سیدصالحی محل مصاحبه را با گفتن این جمله که شما مغرضانه سوال می کنید، ترک کند!

تگ های مرتبط

ارسال نظر