دیدار حساس تیم های آلومینیوم و گل گهر با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران نمایش تحسین برانگیزی داشته و بدون باخت و با رتبه سوم وارد هفته یازدهم شد. این تیم بعد از کسب دو برد متوالی، هفته گذشته مقابل نساجی به تساوی دست یافت و امروز در دیداری حساس در اراک میزبان گل گهر سیرجان بود؛ تیمی که پیش از سه – صفر شدن سه بازی اش در کنار آلومینیوم، جزو تیم های بالانشین بود ولی تا رده هشتم پایین آمد و به دنبال سامان بخشیدن دوباره به وضعیت خود در جدول به دنبال رقم زدن اولین شکست آلومینیوم در لیگ بیست و یکم بود.

بازی با برتری شاگردان رسول خطیبی شروع شد. آلومینیوم در حالی که در 15 دقیقه نخست مالک مطلق توپ و میدان بود، چند حمله ناموفق به سمت دروازه حریف انجام داد. رفته رفته سیرجانی ها بازی را به تعادل کشاندند و نیمه اول در نهایت بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید.

در نیمه دوم هر دو تیم برای گلزنی وارد زمین شدند و بازی پر افت و خیز اما کم موقعیتی را در 20 دقیقه نخست کار شاهد بودیم. بعد از فشار گل گهر در میانه های این نیمه، شاگردان خطیبی در دقایق پایانی چند موقعیت خطرناک را روی دروازه حریف ایجاد کردند و حتی تیر دروازه فروزان را هم به لرزه درآوردند ولی گویا قرار نبود در این بازی گلی به ثمر برسد و تقابل دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران 01-1400

 

جمعه: 1400/10/03 ؛ ساعت: 15:00

ورزشگاه: امام خمینی اراک(بدون تماشاگر)

گروه داوری: داور: بیژن حیدری/ کمک ها: علیرضا ایلدروم و فرهاد فرهادپور/ داور چهارم: سعاد وفاپیشه/ ناظر: محسن قهرمانی

کارت زرد:

محمد علی‌نژاد (۳۱) از آلومینیوم

رضا شکاری(۳۳) از گل گهر

ترکیب تیم آلومینیوم:

حسین پورحمیدی

رامتین سلیمان‌زاده

وحید محمدزاده

میلاد فخرالدینی   (عباس یحیی‌بیگی 90)

پوریا آریاکیا

مصطفی احمدی

امیر نوری

محمود قائدرحمتی

اسماعیل شریفات (امیر هوشمند 54)

محمد علی‌نژاد (میثم آقایی 78)

محمدامین اسدی (نیما دورودی 78)

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب تیم گل گهر:

محسن فروزان

محمد آقاجانپور (فرشید باقری 46)

 آرمین سهرابیان

مهران گلزاری (علیرضا آرتا 46)

علی اصغر عاشوری

مهدی تیکدری

مرتضی تبریزی (شایان مصلح 4+90)

 رضا شکاری

میلاد زکی پور

سعید صادقی

محمدرضا خانزاده

سرمربی: امیر قلعه نویی

لحظات حساس

دقیقه 16: ارسال تند و تیز زکی پور از سمت راست با ضربه سر رضا شکاری همراه شد که این ضربه را پورحمیدی به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 21: سلیمان زاده در داخل محوطه جریمه قصد داشت با پشت پا توپ را دور کند اما رضا شکاری از پشت توپ را ربود و با یک ضربه نوک پا می رفت دروازه را باز کند اما این ضربه به تیرک  عمودی برخورد کرد.

دقیقه 41: علی نژاد با یک حرکت زیبا بازیکن مقابل را از پیش رو برداشت و یک شوت خطرناک روانه دروازه گل گهر کرد که فروزان آنرا در حالت درازکش در اختیار گرفت.

دقیقه 51: شوت روی پای تیکدری از سمت راست محوطه جریمه دقت کافی را نداشت و راهی اوت شد.

دقیقه 60: آلومینیومی ها ضربه آزاد خود را به صورت دو ضرب زدند که طی آن شوت قاید رحمتی به راحتی در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت.

دقیقه 61: شوت دیدنی فرشید باقری با اختلافی بسیار ناچیز از بالای دروازه پورحمیدی راهی اوت شد.

دقیقه 75: حسین پورحمیدی با یک عکس العمل دیدنی ضربه مرتضی تبریزی که از داخل محوطه جریمه زده شد را مهار کرد.

دقیقه 87: ارسال احمدی از روی ضربه ایستگاهی را کاپیتان آلومینیوم با ضربه سر راهی دروازه کرد اما این ضربه با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

ستاره بازی:

حسین پورحمیدی مثل چند بازی قبل درخشش قابل توجهی درون دروازه تیمش داشت و موفق شد یک کلین شیت دیگر هم ثبت کرده و ستاره زمین لقب بگیرد.

اتفاق ویژه:

دیدار دو تیم در حالی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید که چندین موقعیت گل خوب را روی دروازه ها شاهد بودیم ولی هیچ توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

در حاشیه:

*اگر سه بازی گل گهر با رای کمیته انضباطی 3-0 نمی شد، بازی امروز نبردی تمام عیار برای صدرنشینی به حساب می آمد اما اینک سیرجانی ها در میانه جدول به دنبال بازگشت به کورس هستند.

*باشگاه آلومینیوم مثل هفته های گذشته با یک طرح موزائیکی به استقبال بازی امروز رفته است. روی بخشی از سکوهای ورزشگاه امام خمینی، طرح موزائیکی اراک با حروف انگلیسی دیده می شود.

*محمدرضا خانزاده و مهدی تیکدری دو بازیکن تیم گل گهر هستند که خاطرات خوبی با خطیبی در تراکتور و لیگ قهرمانان آسیا دارند.

*علیرضا نقی زاده، یکی از بهترین بازیکنان تیم آلومینیوم در این بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ غایب است.

*رسول خطیبی در اعتراض به داور بازی در دقیقه دو از او کارت زرد دریافت کرد.

*برهم خوردن تعادل اسماعیل شریفات داخل مخوطه جریمه گل گهر در دقیقه 12 اعتراض شدید اراکی ها را به دنبال داشت که اعتقاد داشتند داور باید این صحنه را پنالتی اعلام می کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر