وصول مطالبات باشگاه مشهدی از دو تیم پرطرفدار پایتخت می‌تواند کمک بزرگی به مدیران باشگاه در ادامه فصل نماید.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" شهر خودرو خراسان در شرایطی با 2 امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران است، که آن‌ها به لحاظ مالی روزهای سختی را پشت سر می‌گذراند و در مسابقه روز گذشته با استقلال مشخص بود که در لحظات پایانی توانسته‌اند اسپانسری برای این بازی جذب کنند و تبلیغات آن را روی البسه خود به نمایش بگذارند.

با این‌حال مدیران باشگاه در تلاشند تا بتوانند با وصول مطالبات خود، وضعیت مالی باشگاه را به شرایط پایدار برسانند؛ هر چند که تاکنون هم پرداختی بین 15 تا 30 درصد به بازیکنان تیم انجام شده اما با این‌حال بدهی باشگاه شهر خودرو به کوزین هنوز پرداخت نشده و این مسئله سبب عدم حضور مربی ایتالیایی در ایران شده است.

با حکم کمیته استیناف، شهر خودرو 8 میلیارد تومان بابت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی از باشگاه پرسپولیس طلبکار است که البته مدیران شهر خودرو معتقدند براساس توافق انجام‌شده این رقم با دیرکرد و جریمه آن 16 میلیارد تومان است! از سوی دیگر، 2 میلیارد تومان هزینه رضایت‌نامه امین قاسمی‌نژاد از سوی باشگاه استقلال هنوز پرداخت نشده و به همین علت این بازیکن روز گذشته در فهرست تیمش برای رویارویی با تیم سابق قرار نگرفت.

به نظر می‌رسد دریافت این مطالبات از دو تیم پرطرفدار پایتخت، می‌تواند کمک بزرگی به تیم مشهدی کند و مطمئنا به رفع بحران‌های بزرگ پیش‌آمده برای آن‌ها کمک مهمی خواهد کرد؛ به ویژه آن‌که در حال حاضر مدیران شهر خودرو برای جلب نظر مربی ایتالیایی خود نیازمند منابع مالی هستند و باید دید سرانجام این مطالبات چگونه وصول خواهد شد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر