روز گذشته با استعفای مهدی رجب زاده از هدایت تیم قشقایی در فضای مجازی شایعه شد که او قرار است در ادامه مسیر جانشین مهدی تارتار در تیم ذوب آهن شود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته قشقایی شیراز در هفته یازدهم لیگ یک در خانه یک بر صفر به تیم مس کرمان باخت و بعد از این بازی مهدی رجب زاده از سمت خود استعفاء کرد در حالی که کارنامه او در این تیم قابل دفاع است و با وجود این شکست هم چنان یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر بشمار می رود. استعفاء در چنین شرایطی موجب شد در فضای مجازی شایعه شود که مهدی رجب زاده به بهانه حضور در تیم ذوب آهن از سمت خود استعفاء کرده است. 

با توجه به این شایعه مدیر عامل باشگاه ذوب آهن با مهدی تارتار تماس گرفت و از او خواست با اطمینان خاطر و با همه توان به کار خود ادامه دهد و به همراه شاگردانش تلاش کند تا در هفته های آتی امتیازات از دست رفته تیم جبران شود. 

او در بخشی از صحبت هایش به مهدی تارتار گفت:  با هیچ گزینه‌ای مذاکره نداشته‌ایم و این صحبت‌ها به هیچ عنوان صحت ندارد. شما محکم و استوار به تلاش خود ادامه بدهید. باشگاه ذوب‌آهن، باشگاه بزرگی است و توقع از آن نیز بسیار بالاست. امیدواریم در ادامه مسابقات بتوانیم با تلاش و همدلی تمام ارکان تیم دل هواداران را شاد کنیم و جایگاه باشگاه بزرگ ذوب‌آهن را روز به روز ارتقا بدهیم.

تیم ذوب آهن در 11 هفته سپری شده از بازی ها 11 امتیاز کسب کرده و در رده دوازدهم جدول قرار دارد. این تیم بعد از شکست دو بر صفر در برابر پرسپولیس در هفته دوازدهم چهارشنبه هفته جاری میهمان تیم تراکتور در تبریز است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر