بازی تیم های چیپس کامل و راگا در چارچوب هفته اول نیم فصل دوم به جنجال کشیده شد و نیمه تمام ماند.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، تیم های چیپس کامل، شهروند ساری و سپاهان به دلیل اینکه لیگ را دیرتر شروع کردند موفق به حضور در بازی های هفته اول نشدند. به خاطر این غیبت بازی های سپاهان مقابل گیتی پسند و شهروند با فردوس 3-0 به سود حریفان اعلام شد اما دیدار چیپس کامل و راگا قرار شد در زمانی دیگر برگزار شود.

دو تیم در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال، بازی معوقه خود از هفته اول را در تهران برگزار کردند. این دیدار را راگا به سود خود به پایان رساند. امروز در فاصله ای کوتاه دو تیم تقابل دور برگشت خود را در مشهد برگزار کردند؛ این دیدار تحت تاثیر اتفاقات دور رفت، پیروزی سه هفته پیش راگا و البته اشتباهات داوری پرتنش پیگیری شد و در نهایت هم نیمه تمام ماند.

عبدالرحیم محمدی و میلاد حمزه قضاوت بازی امروز را به عهده داشتند. کار در نیمه اول با برتری دو بر یک چیپس کامل به پایان رسید. اخراج بازیکن راگا در اوایل نیمه دوم باعث شد تا این تیم طبق قانون دو دقیقه را چهار نفره بازی کند. در همین حین یکی دیگر از بازیکنان راگا که روی نیمکت حضور داشت به دلیل اعتراض به داور اخرج شد. در حالی که طبق قانون این اخراج تاثیری روی تعداد بازیکنان داخل نداشت اما داور بازی در اقدامی عجیب اعلام کرد که راگا باید سه نفره بازی را ادامه دهد.

در اعتراض به این تصمیم بحث برانگیز، بازیکنان راگا زمین بازی را ترک کردند. داور بازی بعد از دو دقیقه انتظار، بازی را به حالت نیمه تمام، به پایان رساند. در گفت و گو با چند کارشناس داوری این تصمیم داور اشتباه بوده و نبایستی بعد از اخراج یک بازیکن از روی نیمکت، بازیکنی از داخل زمین کم می شد

تگ های مرتبط

ارسال نظر