به نظر می رسد عبدالصمد ازلزولی، ستاره جوان بارسلونا تصمیم گرفته برای تیم ملی مراکش بازی کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در فصل جاری دست به جوان گرایی در ترکیب خود زده و عبدالصمد ازلزولی که بسیاری او را عبده خطاب می کنند، یکی از بازیکنان جوانی بوده که به ترکیب اصلی بلوگرانا راه یافته است. عبدالصمد ازلزولی در این فصل تا به حال هشت بار با لباس بارسلونا در میادین ظاهر شده و یک بار نیز موفق به گلزنی شده است. اما این بازیکن هم قادر است برای تیم ملی اسپانیا و هم مراکش بازی کند و در روزهای اخیر اخباری در مورد تردید او در این رابطه منتشر شده است.

شبکه بین اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد فدراسیون فوتبال اسپانیا به ازلزولی اعلام کرده در صورت انتخاب ملیت اسپانیایی، در اردوهای بعدی شانس پوشیدن لباس لاروخا را خواهد داشت. همچنین نام عبدالصمد ازلزولی در جمع 25 بازیکن دعوت شده توسط وحید هلیل هوزیچ، سرمربی تیم ملی مراکش برای جام ملت های آفریقا دیده می شود و او باید به زودی در مورد آینده خود به جمع بندی نهایی برسد.

اما به نظر می رسد عبدالصمد ازلزولی قصد دارد برای سرزمین مادری خود مراکش بازی کند و او حتی در بیوی اینستاگرام خود نیز اکانت بارسلونا و فدراسیون مراکش را تگ کرده است. البته فیفا در ماه مارچ گذشته مقررات خود را اصلاح کرد و به بازیکنان زیر 21 سال که کمتر از پنج دیدار در لباس تیم ملی انجام داده اند اجازه داده در صورت تغییر عقیده بتوانند برای کشور دیگری به میدان بروند. بدین ترتیب حتی در صورت بازی در جام ملت های آفریقا نیز عبدالصمد ازلزولی همچنان فرصت دارد لباس اسپانیا را در آینده به تن کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر