وام مسکن | وام 450 میلیونی مسکن | وام نهضت ملی مسکن

نیمی از اقساط وام نهضت ملی مسکن را دولت پرداخت می‌کند.

سایت شماره یک:

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: میزان اقساط ماهانه وام ۴۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن در شهر تهران ۳.۵ تا ۴ میلیون تومان است

بر اساس این گزارش، محمود محمودزاده با اشاره به وام 450 میلیون تومانی نهضت ملی مسکن در شهر تهران، اظهار کرد: میزان  اقساط این تسهیلات در تهران 7 میلیون تومان نیست.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که نیمی از اقساط را دولت پرداخت می کند میزان اقساط این تسهیلات 3.5 تا 4 میلیون تومان خواهد بود.

وی افزود: با توجه به طولانی بودن دوره بازپرداخت و افزایش سود تسهیلات، در صورت درخواست متقاضی، اقساط این تسهیلات دور دوره‌های زمانی  8 سال،‌10، 12 و 15 سال امکان پذیر خواهد بود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی پیش‌تر نیز گفته بود:‌ نهضت ملی مسکن تنها طرح حمایتی کشور در تاریخ انقلاب است که مبلغ و سود تسهیلات در آن ثابت نیست و مبتنی بر نیاز و توان خانوار تعیین می‌شود. میزان تسهیلات از 250 تا 450 میلیون تومان و نرخ بهره  از 5 تا 18 درصد متغیر است که یارانه نرخ بهره به همه اقشار به یک میزان پرداخت نمی‌شود. تمرکز در مرحله اول این طرح دهک اول تا سوم و در مرحله بعدی تا دهک پنجم درآمدی است. 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر