هافبک باتجربه تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید در شرایط فعلی که VAR وجود ندارد، گاهی تیم‌ها از اشتباهات داوری سود می‌برند و گاهی هم ضرر می کنند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری در مورد پیروزی دو بر یک نساجی مقابل مس رفسنجان به خبرنگار ما گفت: ما بر خلاف فصل گذشته و زمانی که آقای الهامی آمده بود و نتایج خوبی را خارج از خانه به دست آورده بودیم ولی امسال متاسفانه موفق نشده بودیم بیرون از خانه پیروز شویم و این اولین برد خارج از خانه ما بود. همانطور که میدانید بازی های سختی خارج از خانه داشتیم و یکی از دلایلی که نشد برد کسب کنیم همین بود. مقابل مس رفسنجان هم کار سختی داشتیم، چون این تیم بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده ولی موفق شدیم سه امتیاز بازی را بگیریم و جایگاه مان را در جدول بهتر کنیم.

این بازیکن که با زدن ۱۱ گل همچنان در صدر جدول گلزنان نساجی به عنوان یک مدافع وجود دارد در این باره ادامه داد: صحبت کردن در مورد این مسئله مقداری کلیشه ای شده و همیشه برایم موفقیت و برد تیم مهم بوده است. از طرف دیگر هم تلاش می‌کنم در ابتدا کیفیت خوبی داشته باشم؛ بعد اگر فرصت پیش آمد با گلزنی بتوانم به تیم کمک کنم.

کاپیتان دوم نساجی در مورد قضاوت داور در دیدار با مس که اعتراضات زیادی را از سوی هر دو تیم به همراه داشت، عنوان کرد: در خیلی از بازی ها اتفاقات داوری می‌افتد و اشتباهات پیش می آید و در تمام دنیا همین است. زمانی که VAR آمد یک مقدار اشتباهات داوری را پوشش داد. اگر اشتباهی وجود نداشت این سیستم ویدیویی را وارد فوتبال نمی‌کردند. در تمام لیگ های حرفه‌ای دنیا اشتباه وجود دارد و تنها تفاوتشان با ما این است که آنها VAR دارند و ما نه؛ اگر در اینجا هم این امکانات را داشتیم خیلی خوب می شد. در حال حاضر بعضی از اوقات ما متضرر می شویم و بعضی اوقات به نفع‌مان می شود.

مدافع باتجربه نساجی در مورد رول شدن چمن ورزشگاه شهدای ساری گفت: این اتفاقی است که برای ما افتاده و امیدوارم مشکلات هر چه زودتر به پایان برسد. ما خودمان دوست داریم در ورزشگاه وطنی بازی کنیم و واقعاً دلمان برایش تنگ شده است. در حال حاضر که هوادار نمی‌آید، ولی همان افرادی که از خانه های اطراف ورزشگاه بازی را نگاه و تیم را حمایت می کردند خیلی به ما کمک می کردند. متاسفانه امسال با شرایط به وجود آمده این موضوع از ما گرفته شد. امیدواریم هرچه سریع تر وطنی آماده شود و تغییرات در ورزشگاه شهدای ساری صورت گیرد.

 

شیری در مورد دیدار با نفت مسجدسلیمان افزود: این تیم هر سال دچار تغییرات زیادی می شود و در اوایل فصل نتایج چندان مناسبی نمی‌گیرند ولی هرچه به میانه‌های فصل نزدیک می شویم این تیم خودش را پیدا می کند و نتایج بهتری می‌گیرد. نفت در خانه خودش تیم خوب فجرسپاسی را ۲ بر صفر شکست داده و فکر می کنم جزو بازی های سخت ما باشد. نمی‌توانیم اسم بازی خانگی را روی آن بگذاریم چون در ورزشگاه نقش جهان بازی خواهیم کرد و فکر می‌کنم شرایط برای هر دو تیم یکسان است. امیدوارم با این شرایط کنار بیاییم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر