شهریار مغانلو در یکی از بهترین فرم‌های خود به پرسپولیس رسیده است و این کار خط دفاعی پرسپولیس را برای این تقابل حیثیتی سخت‌تر از قبل خواهد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، حضور کوتاه مدت شهریار مغانلو در پرسپولیس به قدری تاثیرگذار بوده که سرمربی سرخ‌ها در نقل و انتقالات تابستانی برای حفظ وی بالاترین پافشاری را داشته باشد. مهاجم سابق پرسپولیس که از سانتاکلارا پرتغال به جمع سرخپوشان پیوسته بود با گل‌های حساسی که در لیگ برتر و قهرمانان آسیا به ثمر رساند، در نهایت یکی از بازیکنان تاثیرگذار در ترکیب یحیی گل محمدی لقب گرفته بود اما قرارداد قرضی وی مانع از ادامه همکاری طرفین شد. 

یحیی گل محمدی اما به شدت از این مهاجم دلگیر است؛ مغانلو پیش از پایان فصل و عزیمت به پرتغال برای پیگیری آینده‌اش و در شرایطی که شایعات درباره انتقالش به سپاهان شدت گرفته بود، به یحیی گل محمدی اطمینان خاطر داد به هیچ تیم ایرانی نخواهد پیوست و پیگیر وضعیت جدایی‌اش از سانتاکلارا برای بازگشت به پرسپولیس خواهد بود. هرچند در این بین ماجرای پرداخت مبلغ رضایتنامه یکی از چالش‌هایی بود که مانع از بازگشت شهریار به پرسپولیس شد اما بزرگترین ناراحتی سرمربی پرسپولیس به بی توجهی مهاجم کنونی سپاهان به پیغام‌هایش هست. 

شهریار به سپاهان پیوسته و اکنون طی دیدارهای اخیر به یکی از مهره‌های آماده طلایی‌پوشان تبدیل شده تا با بالاترین انگیزه مهیای تقابل با پرسپولیس شود. اتفاقی که مدافعان پرسپولیس و حامد لک را نیز به حالت آماده باش قرار داده است. قطعا هیچ یک از بازیکنان و اعضای پرسپولیس و خصوصا هواداران این تیم نمی‌خواهند نام شهریار در این بازی به عنوان گلزن مطرح شود. 

 

باید دید از بین سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی کدام بازیکنان در این جدال به میدان خواهند رفت و باید مانع از گلزنی شهریار در این تقابل شوند. 

بازیکنان پرسپولیس که با توجه به درخواست هواداران این تیم بعد از حضور شهریار مغانلو در سپاهان اقدام به آنفالو کردن هم‌تیمی سابق خود کرده بود، در این دیدار که به هیچ وجه برای آنها دوستانه نخواهد بود به دنبال این هستند تا مغانلو را ناکام تقابل با پرسپولیس لقب دهند و باید دید در این مسیر موفق خواهند بود یا شهریار راهی به دروازه لک پیدا خواهد کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر