به نظر می‌رسد که گرت بیل، مهاجم ولزی رئال مادرید، دیگر جایی در سانتیاگو برنابئو ندارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بیل که از ماه آگوست تا به حال در ترکیب رئال مادرید به میدان نرفته تنها تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد و انتظار نمی‌رود که این قرارداد تمدید شود.

بیل از فصل 19-2018 به بعد دیگر به عنوان بازیکن ثابت رئال مادرید به میدان نرفته و فصل گذشته را به صورت قرضی با پیراهن تاتنهام در لیگ برتر سپری کرد.

شایعاتی در اوایل سال جاری به گوش می‌رسید که او قصد دارد پس از جام جهانی 2022 قطر از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

این بازیکن 32 ساله جام‌های بسیاری را از زمان پیوستن به رئال مادرید بالای سر برده که شامل چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان بوده و خودش نیز در این موفقیت‌ها نقش داشته است.

با این حال روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که مدیران رئال مادرید قصد دارند او و ایسکو را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فروش برسانند.

 

ایسکوی 29 ساله نیز این فصل تنها هفت بار در لالیگا برای رئال به میدان رفته و قراردادش در ژوئن سال آینده میلادی به پایان خواهد رسید.

گفته می‌شود مدیران رئال قصد فروش شش بازیکن را در ماه ژانویه دارند که بیل و ایسکو در اولویت آنها هستند. با این حال نام بازیکنانی چون ماریانو دیاز، لوکا یوویچ، ادن هازارد و مارسلو نیز در این بین به چشم می‌خورد.

اگر ولز بتواند مجوز حضور در جام جهانی 2022 را به دست آورد، بهتر است بیل هرچه زودتر باشگاه جدیدی پیدا کند تا بتواند برای شرکت در این رقابت‌ها که کمتر از یک سال دیگر برگزار خواهد شد آماده باشد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر