باشگاه زوریا لوهانسک همچنان امیدوار است تا بتواند اللهیار صیادمنش را به صورت دائمی از فنرباغچه خریداری کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، با پایان سال 2021 میلادی، قرارداد قرضی صیادمنش بازیکن ایرانی زوریا لوهانسک نیز با این تیم به پایان می رسد. در قرارداد اللهیار بندی مبنی بر پرداخت 3 و نیم میلیون یورو به باشگاه فنرباغچه برای تبدیل قرارداد قرضی به دائمی وجود دارد اما این باشگاه اوکراینی قادر به پرداخت این رقم نبود و به همین دلیل صیادمنش به ترکیه بر میگردد.

در حالیکه خبرگزاری های ترکیه ای خبر داده اند که فنرباغچه قصد دارد تا اللهیار را به بهترین پیشنهاد بفروشد، حالا رسانه های اوکراینی از تلاش دوباره باشگاه زوریا لوهانسک برای خرید این بازیکن خبر داده اند. وب سایت sport.24tv در مطلبی مدعی شده که باشگاه اوکراینی از جذب این مهاجم ملی پوش ایرانی ناامید نشده است.

این رسانه با عنوان "زوریا به مبارزه برای حفظ اللهیار ادامه می دهد" نوشت که این باشگاه می بایست مبلغ بیشتری را به فنرباغچه پرداخت کند تا طرف ترکیه ای حاضر به واگذاری دائمی صیادمنش شود با این حال مدیران زوریا در تلاش هستند تا طرف مقابل را به این انتقال راضی کنند.

باید دید در نهایت سرنوشت اللهیار چه خواهد شد. از تیم هایی نظیر اندرلخت بلژیک به عنوان یکی از مشتریان جدی صیادمنش نام برده می شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر