برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی، به شدت از عملکرد پل تیرنی در نقش کمک داور ویدیویی در دیدار برابر منچسترسیتی انتقاد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم منچسترسیتی و لسترسیتی روز گذشته در رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و این بازی با نتیجه 3-6 به سود سیتیزن‌ها به پایان رسید.

لستر تنها پس از گذشته 25 دقیقه با چهار گل از حریف عقب افتاده بود و راجرز به شدت از پنالتی که گل دوم سیتی روی آن به ثمر رسید عصبانی بود، زمانی که آیمریک لاپورته به دلیل درگیری با یوری تیلمانس به زمین افتاد.

راجرز معتقد بود که برداشت تیرنی از قانون اشتباه بوده و این در حالی است که همین داور یک هفته قبل در جریان تقابل لیورپول و تاتنهام به شدت مورد انتقاد یورگن کلوپ قرار گرفته بود.

مربی لسترسیتی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« گل دوم به هیچ وجه پنالتی نبود. این اتفاق واقعا ناامیدکننده است. پل تیرنی، کمک داور ویدیویی، درگیری‌های بسیار فیزیکی را در هفته‌های اخیر نادیده گرفته اما این را پنالتی اعلام می‌کند. لاپورته به زمین افتاد. این اتفاق واقعا خیلی عادی بود.»

راجرز بین دو نیمه از بازیکنانش خواست که برنده نیمه دوم باشند و آنها موفق شدند با سه گلی که در فاصله ده دقیقه به ثمر رساندند در آستانه بازگشت به بازی قرار بگیرند.

اما سیتی در نهایت موفق شد بار دیگر در نیمه دوم هم دو گل به ثمر برساند و مشکلات لسترسیتی در زمینه مصدومیت بازیکنان به نگرانی جدی این تیم تبدیل شده است. هفت نفر از بازیکنان تیم اصلی در اختیار راجرز قرار ندارند و رایان برتراند نیز در جریان گرم کردن با پیچ خوردگی زانویش روبرو شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر