پیش فروش سایپا | فروش فوری سایپا | ثبت نام سایپا

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش فوق‌العاده جدید 5 محصول خود را اعلام کرد. سایپا در این طرح فروش فوق‌العاده 5 محصول کوییک، کوییک R، تیبا 2، وانت 151 با موتور M13 و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک را عرضه کرده است.

سایت شماره یک:

پیش فروش محصولات سایپا ویژه دی ماه آغاز شد. ثبت نام در پیش فروش سایپا به مدت دو روز ادامه دارد. سایپا در این طرح 5 محصول خود را پیش فروش کرده است. در پیش فروش سایپا خودروها با قیمت جدید و سند آزاد عرضه می شوند. سایپا اعلام کرد که این پیش فروش خودرو، به منظور پاسخگوئی به نیاز مصرف کنندگان واقعی است.

سایپا

فروش فوری 5 محصول سایپا با قیمت جدید و سند آزاد - ویژه دی ماه

آغاز پیش فروش سایپا با قیمت جدید و سند آزاد

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش فوق‌العاده جدید 5 محصول خود را اعلام کرد.

این طرح فروش از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 9 دی ماه آغاز و به مدت 2 روز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت. سایپا در این طرح فروش فوق‌العاده 5 محصول کوییک، کوییک R، تیبا 2، وانت 151 با موتور M13 و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک را عرضه کرده است.

متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح مشابه روال اجرایی در طرح‌های فروش‌ قبلی پس از تدوین شیوه‌نامه جدید فروش خودرو، باید با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام وارد شده و خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند و در صورتی که کد کاربری و کلمه عبور ندارند باید نسبت به ثبت نام در سایت و دریافت کد کاربری و کلمه عبور اقدام کرده و سپس خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

با توجه به محدود بودن ظرفیت، حداکثر 72 ساعت پس از پایان ثبت‌نام، قرعه کشی میان ثبت‌نام کنندگان واجد شرایط برگزار خواهد شد و اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش سایپا و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است که پیش از اعلام اسامی منتخبان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت سایپا حذف شده است. مشتریان منتخب در قرعه‌کشی تا 3 روز پس از اعلام نتایج فرصت دارند تا بهای مصوب خودرو ثبت‌نامی خود را واریز کنند.

شرایط ثبت نام در پیش فروش سایپا

گروه خودرو سازی سایپا اعلام کرد که در ادامه برنامه عرضه مستمر خودرو در روزهای سه شنبه تا پایان سال، به منظور پاسخگوئی به نیاز مصرف کنندگان واقعی شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه دی ماه را نیز اعلام کرد.

متقاضیان از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ 9 دی ماه ۱۴۰۰ (به مدت ۲ روز) به صورت شبانه روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

در این طرح خودروهای کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R، تیبا ۲، سایپا( ۱۵۱ SE ) و کوییک پلاس اتومات ارائه می‌شود. مدت تحویل این طرح سایپا حداکثر ۹۰ روز ذکر شده است.

سایپا

شرایط بخش‌نامه پیش فروش سایپا

1. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

2. متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

3. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.

4. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

5. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برال واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می‌شود، می‌بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

8. انتخاب‌شدگان در طرح‌های قرعه‌کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.

9. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

10. گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1,000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

11. متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا 3 سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته 1: برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته 2: کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام کنند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبت نام درکلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت سایپا را نخواهند داشت.

نکته 3: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر