رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال معتقد است فقط باشگاه گل گهر توانایی دریافت این مجوز را دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بحث حذف یا شرکت دو تیم استقلال و پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان سال آینده همچنان داغ است. شب گذشته فرصت 5 روزه دو تیم برای ارسال مدارک جهت شرکت در این پیکارها به پایان رسید و سرخابی ها مدارک و دفاعیات خود را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند.

داریوش مصطفوی رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای نیز دیشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود که در گفتگویی طولانی درخصوص مباحث مختلف به صحبت پرداخت. او درباره مشکلات استقلال و پرسپولیس و ایراداتی که AFC به دو تیم گرفته سخنانی را به زبان آورد که در بخش پایانی این برنامه او پاسخ جالبی به سوال مجری برنامه داد.

در قسمت انتهایی این گفتگو، محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر از مصطفوی پرسید که اگر بخواهد دلی به این سوال پاسخ دهد، به نظر او از بین سه تیم استقلال، پرسپولیس و گل گهر کدام تیم می تواند مجوز حرفه ای بگیرد، که رئیسه کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای پاسخ داد: به نظر من از این سه تیم فقط گل گهر می تواند مجوز حرفه ای بگیرد.

مصطفوی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: امیدوارم استقلال و پرسپولیس به‌خاطر ابهت و عظمت مردم و هوادارانشان که خود من یکی از آنها هستم، مجوز حرفه ای بگیرند. 

به هر شکل این گفته ها در حالی مطرح شده که قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را بررسی و نظر نهایی خود را نیز صادر کند و باید دید در نهایت آیا دو تیم قادر به شرکت در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود یا خیر.

تگ های مرتبط

ارسال نظر