باشگاه گل گهر به رای صادره از سوی کمیته انضباطی مبنی بر کسر 7 امتیاز از این تیم و تقدیم 9 امتیاز به سه تیم استقلال – سپاهان و پیکان معترض است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی – سرمربی گل گهر حتی در کنفراس خبری بعد از بازی با آلومینیوم اراک این موضوع را مطرح کرد و رای صادره از سوی کمیته انضباطی را غیر عادلانه خواند و اعلام کرد کسانی که در این مسیر نامه ها را جعل کردند و موجب تخلف شده اند باید شناسایی و به تخلف آنها رسیدگی شود اما گل گهر با مجوز رسمی سازمان لیگ از بازیکن گابنی در ترکیب بهره برد. 

باشگاه گل گهر به رای صادره از سوی کمیته انضباطی اعتراض زده  و مدارک جدیدی را در اختیار کمیته انضباطی قرار داده است. البته هنوز پرونده به کمیته استیناف نرفته است. کمیته انضباطی در نامه ای به سه باشگاه استقلال – سپاهان و پیکان خواستار ارایه لایحه دفاعیه شده است که هنوز این لایحه که به صورت مشترک خواهد بود به دست کمیته انضباطی نرسیده است اما در صورت وصول پرونده بلافاصله در اختیار کمیته استیناف قرار خواهد گرفت. 

کمیته استیناف در رسیدگی به این پرونده بر خلاف تصور سرعت به خرج خواهد داد چون پای 9 امتیاز در میان است که 6 امتیاز آن به دو تیم مدعی قهرمانی یعنی سپاهان و استقلال رسیده است. از سویی 7 امتیاز از گل گهر کسر شده است که یکی از تیم های مدعی این فصل مسابقات به شمار می رفت. در نهایت به نظر می رسد پیش از شروع دور برگشت تکلیف این پرونده مشخص شود. هر چند این حق برای تیم و یا تیم های متضرر محفوظ است که در صورت قانع نشدن از رای صادره از سوی کمیته استیناف پرونده را به دادگاه بین المللی ورزش ببرند. 

در مدارک ارایه شده از سوی باشگاه گل گهر امضای اسدی از کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال به چشم می خورد که سوابق بازیکن گابنی را تایید کرده است. حالا باشگاه گل گهر می گوید در حالی که رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال سوابق بازیکن خارجی را تایید می کند باشگاه باید چه تردیدی برای عدم استفاده از بازیکن مورد نظر به خرج می داد؟ 

این امضای اسدی. رییس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال است که سوابق بازیکن خارجی تیم گل گهر را تایید کرده است.

پیش بینی می شود این پرونده پر بحث دست کم تا پایان هفته جاری و نهایتا هفته آینده از سوی کمیته انضباطی تحویل کمیته استیناف شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر