راجر ایبانز، مدافع برزیلی رم، صحبت های جالبی را در مورد کار با ژوزه مورینیو مطرح کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، راجر ایبانز، مدافع میانی برزیلی و 23 ساله یکی از مهم ترین بازیکنان جالوروسی در این دوره از رقابت ها با مربیگری ژوزه مورینیو بوده است؛ جایی که او در 18 بازی از 19 مسابقه رم در سری‌آ در نیم فصل اول از ابتدا در ترکیب بوده است و در واقع به نظر می‌رسد که آقای خاص اعتقاد ویژه ای به این بازیکن دارد.

ایبانز در مصاحبه ای پیرامون کار با ژوزه مورینیو گفت: "من به زبان پرتغالی و ایتالیایی صحبت می کنم تا بتوانم او را به خوبی درک کنم و این به من کمک می کند. از زمانی که او آمد، همیشه به ما نزدیک بود، او همیشه تا حد امکان به همه ما بازیکنان نزدیک است.  او همه چیز را در مورد ما بازیکنان می داند و همیشه سعی می کند به ما کمک کند."

ایبانز در مورد اهداف رم نیز گفت: "ما جنبه های مثبت زیادی داریم، اما باید نه تنها عملکرد خود را بهبود ببخشیم، بلکه باید روی اتفاقی که سال گذشته رخ داد، کار کنیم. وقتی گلی را دریافت می کنیم باید روی عکس العمل خود کار کنیم. من مطمئن هستم که موفق خواهیم شد. ما باید برای بردن همه چیز تلاش کنیم.   اما ما باید تلاش کنیم تا بهترین کارمان را انجام دهیم و برای بردن اسکودتو تلاش کنیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر