کالوم هادسون اودوی، ستاره جوان چلسی برتری مقابل استون ویلا در خانه حریف را پیروزی مهمی تلقی کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته بود، دیروز نیز در ویلا پارک ابتدا از حریف عقب افتاده و در آستانه قبول یک شکست دیگر قرار داشت. اما شاگردان توماس توخل در ادامه نمایش درخشانی داشته و توانستند سه بار دروازه حریف را باز کنند. کالوم هادسون اودوی مدعی شد چلسی در نیمه دوم بی رحم و خلاق بوده و به نتیجه مورد نظر خود دست یافته است.

کالوم هادسون اودوی گفت: "برتری مقابل استون ویلا یک پیروزی بزرگ برای ما بود. این نتیجه برای چلسی اهمیت زیادی داشت، زیرا ما با ذهنیت کسب سه امتیاز راهی ویلا پارک شده بودیم و می دانستیم که باید به این هدف دست پیدا کنیم. بازی سختی بود، اما ما در استادیوم ویلا حاضر شده و تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز به کار گرفتیم.

ما هرگز نمی‌خواهیم اجازه دهیم حتی یک بار هم دروازه چلسی باز شود. در فوتبال وقتی دروازه خود را بسته نگه می‌دارید یعنی به خوبی در محوطه جریمه خود دفاع کرده‌اید. واکنش بازیکنان چلسی هنگام دریافت گل اول بسیار خوب بود.

ما به دنبال خلق فرصت و تلاش بیشتر بودیم و می خواستیم هر چه سریع تر موقعیت های گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. فشار خود را روی دروازه آستون ویلا ادامه داده و در نهایت یک پنالتی از حریف گرفتیم که جورجینیو آن را تبدیل به گل کرد. می‌خواستیم روی دروازه ویلا بی‌رحم و خلاق ‌تر باشیم که این وظیفه را در نیمه دوم نیز خیلی خوب انجام دادیم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر