باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین به مذاکرات خود با باشگاه فنرباغچه برای در اختیار گرفتن دوباره مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ادامه می دهد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد باشگاه ترکیه ای به دنبال فروش دائمی الهیار صیاد منش است به این خاطر که مبلغ فروش او را تعیین کرده است. 3.5 میلیون یورو. این در حالی است که باشگاه اوکراینی چنین توانی برای خرید دائمی الهیار صیامنش را ندارد و به همین خاطر پیشنهاد داده است تا پایان فصل قرارداد این بازیکن را به صورت قرصی تمدید کند. 

 البته به نوشته سایت «milligazete» ترکیه باشگاه اوکراینی برای رسیدن به هف پیشنهاد مالی خود را به باشگاه ترکیه ای افزایش داده است و باید منتظر ماند و دید که باشگاه ترکیه ای با این درخواست موافقت خواهد کرد یا نه. در صورتی که هیچ باشگاهی برای خرید الهیار صیادمنش با قیمت اعلام شده از سوی باشگاه فنرباغچه پا پیش نگذارد چاره ای برای این باشگاه باقی نمی ماند که با درخواست زوریا موافقت کند یا در دور برگشت لیگ برتر ترکیه از وجود این بازیکن بهره ببرد. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در صحبت هایی که با باشگاه داشته اعلام کرده دوست دارد در ادامه مسیر هم برای زوریا بازی کند. 

الهیار در مدت زمان حضور در زوریا 24 بازی برای این تیم انجام داد و برای این تیم 9 گل زد و 4 پاس گل داد. در حالی که عنوان می شد به لطف این عملکرد باشگاه دینامو کی یف برای خرید این بازیکن وارد عمل خواهد شد فعلا خبری از پیشنهاد از سوی این باشگاه به باشگاه ترکیه ای نیست.واقعیت این است باشگاه های اوکراینی چند هزینه ای برای خرید بازیکن انجام نمی دهند. باشگاه اوکراینی بیشتر فروشنده بازیکن هستند تا خریدار.

تگ های مرتبط

ارسال نظر