لسترسیتی در دیداری خانگی مقایل لیورپول به برتری ۱-۰ رسید تا شکست سنگین مقابل سیتی را جبران کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی بعد از تعویق دو بازی متوالی اش در لیگ جزیره، روز یکشنبه با نتیجه عجیب شش بر سه مغلوب منچستر سیتی در هفته نوزدهم شد تا با شوکی بزرگ راهی دومین مسابقه سخت خود در روزهای پایانی سال شود. این تیم امشب در هفته بیستم میزبان لیورپول بود؛ تیمی که شش بازی از هفت بازی اخیر خود در لیگ جزیره را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

بازی دو تیم از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه کینگ پاور شروع شد. این دومین تقابل لستر و لیورپول در کمتر از دو هفته اخیر بود؛ این دو تیم روز اول دی ماه در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه به مصاف هم رفته بودند که لیورپول آن دیدار را پس از تساوی 3-3 در وقت های قانونی، با نتیجه 5 بر 4 در ضربات پنالتی به سود خود خاتمه داده بود.

لیورپول بازی را تهاجمی شروع کرد و در همان 15 دقیقه نخست می توانست دروازه حریف را باز کند اما درخشش اشمایکل مانع از این اتفاق شد. جدی تری موقعیت این دقایق را محمد صلاح از دست داد؛ مهاجم مصری لیورپول در دقیقه 15 یک پنالتی گرفت و خودش پشت توپ ایستاد؛ کاسپر اشمایکل که دو روز پیش شش بار دروازه اش باز شده بود انگیزه بالایی برای جبران داشت و توانست پنالتی صلاح را مهار کند. ضربه سر صلاح در ریباند هم به تیر خورد تا بازی بدون گل ادامه پیدا کند.

حملات لیورپول بعد از پنالتی ادامه داشت و صلاح می توانست در دقیقه 30 در موقعیت تک به تک گل اول را برای تیمش بزند ولی بازهم اشمایکل مقابل او ایستادگی کرد. لستر در 15 دقیقه پایانی نیمه اول به دنبال آرام کردن جو بود ولی شاگردان کلوپ برای گلزنی مصمم بودند و تا آخرین لحظه حملات خود را ادامه دادند. شوت دیدنی هندرسون از سمت راست محوطه جریمه که با اختلاف اندک از بالای دروازه راهی اوت شد، آخرین موقعیتی بود که لیورپول در این نیمه از دست داد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

 

نیمه دوم بازهم با برتری لیورپول آغاز شد اما تنها چند دقیقه بعد از تک به تکی که سانه از دست داد، این لستر بود که به گل رسید. آدمولا لوکمن، مهاجم 24 ساله لستر تنها سه دقیقه بعد از ورودش به میدان با یک حرکت پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و شوت زمینی او دور از دستان بکر به گل اول بازی تبدیل شد.

بعد از گل دقیقه 59 لوکمن، شاگردان کلوپ سی دقیقه فرصت برای جبران داشتند اما لستر به خوبی در میان تشویق بی امان هوادارانش از تک گل خود محافظ کرده و پیروزی مسابقه شد. شاگردان راجرز با کسب این پیروزی در آستانه شروع سال جدید، ضمن جبران شکست سنگین مقابل سیتی، یک کادوی کریسمس شیرین به هواداران خود دادند. لیورپول با متحمل شدن این شکست که اولین شکستش بعد از 8 بازی بود، 41 امتیازی ماند تا فاصله اش با سیتی صدرنشین در پایان سال شش امتیاز شود. لستر هم با 25 امتیاز به رده نهم صعود کرد تا سال را با رتبه تک رقمی به پایان برساند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر