ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی و بنفیکا امروز رسماً با یکدیگر قطع همکاری کردند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین بار در سال 2009 بود که ژرژ ژسوس هدایت بنفیکا را ‌بر عهده گرفت. او شش فصل هدایت تیم پرتغالی را برعهده داشت و روزهای خوبی را هم در این تیم سپری کرد اما نهایتاً در سال 2015 بنفیکا را به مقصد یک تیم پرتغالی دیگر یعنی اسپورتینگ لیسبون ترک کرد.

ژسوس سه فصل را در اسپورتینگ لیسبون سپری کرد و پس از آن فوتبال برزیل و باشگاه فلامینگو را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد. این سرمربی 67 ساله در سال 2020 دوباره به بنفیکا بازگشت و یک بار دیگر هدایت تیمی را برعهده گرفت که خاطرات خوبی از آن داشت.

با این حال دوره دوم حضور ژرژ ژسوس در بنفیکا زودتر از حد تصور به پایان رسید. باشگاه پرتغالی ساعاتی پیش اعلام کرد که قرارداد ژرژ ژسوس با بنفیکا با رضایت دو طرف فسخ شده است و این سرمربی باتجربه دیگر در ادامه فصل هدایت این تیم را برعهده نخواهد داشت.

اما دقایقی پیش مراسم خداحافظی ژرژ ژسوس در باشگاه بنفیکا برگزار شد. جایی که سرمربی پرتغالی در حضور رئیس بنفیکا یعنی روی کاستا وداعی احساسی با این تیم داشت.

گفتنی است بنفیکا در حال حاضر با چهار امتیاز کمتر نسبت به اسپورتینگ لیسبون و پورتو در رده سوم جدول لیگ پرتغال قرار دارد. آن‌ها همچنین اخیراً با شکست برابر پورتو از جام حذفی پرتغال حذف شدند. در حالیکه در لیگ قهرمانان اروپا بالاتر از بارسلونا به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کردند. همچنین گفته می‌شود که آندره آ پیرلو اصلی‌ترین گزینه بنفیکا برای جانشینی ژرژ ژسوس محسوب می شود. از طرف دیگر گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه برزیلی اتلتیکو مینیرو مقصد بعدی ژسوس خواهد بود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر