سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است بازیکنانش توانایی ادامه این روند موفقیت‌آمیز و برتری مقابل صنعت نفت را دارند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی در نشست خبری قبل از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تمام بازی‌های لیگ برتر سخت است و تیم خوب صنعت نفت هم ظرفیت لازم برای حضور در بالای جدول را دارد، اما مشکلاتی هم داشته ولی از نظر بازیکن واقعا نفرات خوبی دارد. صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار است ولی ما هم آلومینیوم هستیم و تیم و بازیکنان با کیفیتی داریم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا شاهد یک بازی خیلی خوب و فنی و تماشاگر پسند از هر دو تیم باشیم و ان‌شاالله بتوانیم برنامه‌های خودمان را همراه با یک نمایش خوب و کسب سه امتیاز اجرا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم یادآور شد: ضمن احترام به صنعت نفت، به دنبال کسب پیروزی هستیم؛ هرچند می‌دانیم مسابقه سختی برای هر دو تیم خواهد بود ولی معتقدم هر تیمی از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند، قطعا برنده بازی است که ان‌شاالله ما این کار را انجام خواهیم داد و تمرکز کافی را داریم تا نمایش خوبی همراه با کسب پیروزی داشته باشیم.

خطیبی درباره غایبان آلومینیوم عنوان کرد: تنها غایب ما علیرضا نقی‌زاده است چون این بازیکن از هفته‌های قبل مصدومیت داشته ولی سایر نفرات با آمادگی کامل در کنارمان هستند.

سرمربی آلومینیوم در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه چقدر انگیزه دارند تا روند خوبی که طی ۱۱ هفته گذشته لیگ برتر داشته‌اند را ادامه بدهند، اظهار کرد: خدا را شکر تا امروز شرایط ما خیلی خوب بوده و بازیکنان با کیفیت و با تعصب تیم همه جوره از لحاظ شخصیتی، فنی و تاکتیکی در شرایط مدنظر بوده‌اند. توکل ما به خداست و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر