با تامین بدهی کریستین اوساگوآنا از محل مطالبات پرسپولیس در سازمان لیگ، دو بازیکن تاجیکستانی مشکلی برای بازی ندارند.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس در حالی سپاهان را شکست داد که منوچهر صفروف برای اولین بار در فهرست این تیم قرار داشت اما به بازی گرفته نشد. پیش از صدور کارت بازی دو بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس، اخباری مبنی بر عدم صدور کارت به دلیل بدهی باشگاه پرسپولیس به اوساگوآنا شنیده می‌شد.

جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت سازمان لیگ در گفت‌ و گویی با برنامه ورزشگاه در خصوص چگونگی صدور کارت بازی این دو بازیکن توضیح داد: انعقاد قرارداد با بازیکن هیچ ملازمه ای با صدور کارت ندارد و بازیکن وقتی می‌تواند در مسابقات شرکت کند که کارت بازی صادر شده باشد. برای ایشان هم تقاضای صدور داده شده بود اما کارت بازی صادر نشده بود؛ چون بر اساس دستورالعمل نحوه استفاده از بازیکنان خارجی باشگاه با یک بدهی مواجه بود. باشگاه پرسپولیس درخواستی را به سازمان لیگ ابراز کردند که از محل مطالباتشان بدهی پرداخت شود. این مطالبات از محل تبلیغات محیطی و موارد دیگر بود.

او ادامه داد: از سازمان لیگ تقاضا کردند از محل مطالباتی که دارند، طلب اوساگوآنا تامین شود و سازمان لیگ هم وجود این مطالبات را تایید کرد و محل طلب شناسایی و تایید شد و قرار شد به حسابی که بازیکن در کشور قطر معرفی کرده بود، این وجه حواله شود.

نورشرق با بیان این موضوع که بازی کردن این دو بازیکن مشکلی برای پرسپولیس ایجاد نخواهد کرد، توضیح داد: دستورالعمل در عین حال که می‌گوید اگر شما بدهی قطعی داشته باشید، تا تعیین تکلیف بدهی و تصفیه آن نمی‌توانید بازیکن بگیرید، در ذیل دستورالعمل مقرره ای دارد که اگر ابهامی در دستورالعمل بود، مرجع صلاحیت دار تعیین تکلیف آن هیات رییسه محترم سازمان لیگ است. در این مورد هم هیات رییسه سازمان لیگ این مکانیزم را شناسایی کرد که بدهی از محل این مطالبات پرداخت شود اما چون فرآیند واریز پول به باشگاه پرسپولیس و حواله پول از حساب باشگاه پرسپولیس به حسابی در قطر با توجه به دولتی بودن این باشگاه ممکن است چند روز زمان ببرد، پول از آن محل تامین شد و بطور قطعی از حساب طلبکار جدا شد و به این وسیله ما با شرایطی روبرو بودیم که می‌توانیم بگوییم "در حکم پرداخت" است؛ یعنی پول پرداخت شده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر