حسن اشجاری می‌گوید سرمربی حریف با رفتار همیشگی اش قصد داشت دارو را تحت تاثیر قرار بدهد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود رشت که با ۱۲ امتیاز از ۸ بازی در رتبه هفتم لیگ دسته دوم قرار دارد در حالی هفته گذشته بازی خود را به چوکا تالش واگذار کرد که این بازی حواشی را به همراه داشت.

حسن اشجاری سرمربی تیم سپیدرود در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص باخت این تیم به چوکا گفت: در یک بازی کاملا یک‌طرفه و بدون اینکه موقعیتی به حریف بدهیم بازی را واگذار کردیم. موقعیت های خیلی خوبی داشتیم ولی گلر تیم چوکا فوق‌العاده کار کرد و عملا به تنهایی مقابل تیم ما ایستاد و توپ های خیلی خوبی هم مهار کرد.

اشجاری که بعلت محرومیت این بازی را از روی سکو تماشا می‌کرد، درباره درگیری های پیش آمده در حاشیه این بازی بین علی نظرمحمدی و نیمکت این تیم توضیح داد: من محروم بودم و روی سکو بودم اما ایشان با همه استادیوم درگیر بودند و طبق معمول همیشه، با رفتار های همیشگی و قابل پیش بینی خودشان بازی را تحت تاثیر قرار دادند. ایشان دنبال برد به هر قیمتی بودند و دغدغه این را داشتند که اگر نتیجه را واگذار کنند اتفاقات بدی برایشان رخ می‌دهد و برای همین دست به هر کاری زدند تا بازی را ببرند و در نهایت موفق شدند.

او ادامه داد: شخصیت ایشان برای همه مشخص و روشن است‌. رفتارهایی که انجام می‌دادند با توجه به شناختی که از ایشان داشتیم قابل پیش بینی بود. اینکه وقتی بازیکن خودشان افتاده، بازیکنان من بخاطر فیرپلی می‌ایستند و بازیکن آنها توپ را می‌گیرد و این آقا داد می‌زند حمله کنند و گل بزنند نشان می‌دهد دنبال این بودند که با هر روشی بازی را ببرند. این هم یک مدلی است که بعضی ها از آن پیروی می‌کنند که اصلا پسندیده نیست.

 

سرمربی سپیدرود با انتقاد از سبک بازی چوکا تاکید کرد که تیمش به هیچ وجه در این بازی استحقاق باخت را نداشته و گفت: ما بازی را در روزی واگذار کردیم که حتی یک موقعیت به حریف ندادیم و گلی هم که خوردیم روی یک توپی بود که حتی یک درصد هم احتمال گل شدن نداشت اما متاسفانه دفاع ما تعلل کرد. بعد از آن کل بازی در اختیار ما بود. در ۴۵ دقیقه نیمه دوم گلر ما یک بار هم توپ را با دست نگرفت و متاسفانه موقعیت های ما به گل تبدیل نشد. تیم حریف هم از شروع نیمه دوم شروع به وقت کشی کرد و فکر می‌کنم یکی از بازی هایی بود که بیشترین رفت و آمد برانکارد در زمین را داشتیم و به هر نحوی دنبال خواباندن بازی جلوگیری از حملات ما بودند تا بتوانند با این روش فشار ما را مهار کنند که موفق هم شدند ولی فکر نمی‌کنم این شیوه بازی همیشه جوابگو باشد. برای تیمی که قرار است مدعی باشد این مدل بازی نپسندیده است و برای صعود یک تیم هم عملی نیست‌.

او ضمن ابراز امیدواری از آینده سپیدرود که هم‌اکنون رتبه هفتم جدول را به خود اختصاص داده، عنوان کرد: اختلاف امتیاز ما با صدر جدول کلا چهار امتیاز است. ما هفته گذشته دوم بودیم و یکباره با یک باخت به رتبه هفتم سقوط کردیم. ما از آغاز لیگ به جز هفته گذشته که به رتبه دوم آمدیم در تمام هفته ها صدرنشین بودیم. این طبیعی است که تیم ها از لغزش ها و امتیازاتی که ما از دست می‌دهیم استفاده کنند اما هنوز چیزی تمام نشده و ما اختلاف زیادی با صدر جدول نداریم و این عقب افتادگی برای ما جبران می‌شود. ما محروم و مصدوم های زیادی داشته‌ایم. محروم به واسطه اینکه پنجره بسته بود و بازیکنان دیر اضافه شدند و مصدومان زیادی که الان خصوصا در خط دفاعی داریم ما را اذیت می‌کند اما دنبال این هستیم که بتوانیم این امتیازاتی که از دست دادیم در بازی با تیم شهدای بابلسر جبران کنیم که در کورس باقی بمانیم تا در نیم فصل نفرات مدنظرمان را در نقاطی که ضعف داریم جذب کنیم و تا روز آخر بعنوان مدعی به کارمان ادامه بدهیم تا انشاالله با تلاش بازیکنان و مجموعه فنی و همت باشگاه شرایط طوری پیش برود که به لیگ یک صعود کنیم.

اشجاری که پیش‌تر هم نسبت به مشکلات سپیدرود گلایه کرده بود، در پایان درباره مشکلات مالی شاگردانش اظهار داشت: بازیکنانمان از شروع لیگ تا الان که هفته نهم پیش روی ماست بازیکنان هیچ مبلغی از قراردادشان دریافت نکرده‌اند و قرار است چک ها در بهمن ماه پاس شود. تمام امیدمان این است که مالک محترممان که خیلی زحمت می‌کشند بتوانند به بازیکنان پرداختی داشته باشند تا بتوانیم تمام تمرکزمان را روی مباحث فنی بگذاریم و بازیکنان هم بتوانند با روحیه بهتری در ادامه بازی ها شرکت کنند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر