قتل | قتل به خاطر بازی کامپیوتر | قتل پدر |

پسر جوان پدرش را به خاطر مخالفت با دادن پول برای بازی های کامپیوتری با ضربات چاقو کشت.

سایت شماره یک:

حوالی ظهر دیروز زنی میانسال در تماس با پلیس از وقوع حادثه‌ای هولناک در خانه اش خبر داد. بلافاصله ماموران به محل حادثه در خیابان جامی رفته و با جسد مردی حدودا ۶۰ ساله روبرو شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مرد میانسال به علت اصابت چند ضربه چاقو جانش را از دست داده است.

با حضور کارآگاهان در محل جنایت تحقیقات بیشتر آغاز شد. زن میانسال که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود مدعی شد، من و همسرم در حانه بودیم که ساعتی قبل پسرمان آمد و قصد داشت مثل همیشه از من پول بگیرد. همان لحظه همسرم سر رسید و به این رفتار پسرمان اعتراض کرد، اما آن‌ها دعوایشان شد و پسرم رسول، چاقویی را از جیبش در آورد و چند ضربه به پدرش زد و فرار کرد.

با شناسایی هویت پسر پدرکش، تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد و ماموان یک ساعت بعد از جنایت او را شناسایی و دستگیر کردند. پسر جوان در بازجویی‌های اولیه به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: من همیشه پولم را از پدر و مادرم می‌گرفتم و خرج بازی‌های آنلاین کامپیوتری می‌کردم. وقتی پولم برای بازی تمام شد بار دیگر برای گرفتن پول به خانه مان آمدم و از مادرم پول خواستم، اما پدرم از او هواخواهی کرد و نگذاشت پولی دریافت کنم.

پسر جوان مدعی شد وقتی پدرش مخالفت کرده است او را با چند ضربه چاقو زده و از خانه شان فرار کرده است.

در حال حاضر تحقیقات بیشتر در اینباره ادامه دارد. مدعی شد وقتی پدرش مخالفت کرده است او را با چند ضربه چاقو زده و از خانه شان فرار کرده است. تحقیقات بیشتر در اینباره ادامه دارد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر