استقلال | تیم استقلال | فرهاد مجیدی |

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال گفت که ما در بازی های گذشته به داوری اعتراضی نکرده ایم و امیدوارم سایر تیم ها نیز این رویه را در پیش بگیرند.

سایت شماره یک:

استقلال و آلومینیوم اراک در حساس ترین دیدار هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در استان مرکزی به مصاف هم می روند. تیم خوب رسول خطیبی که در رتبه چهارم جدول قرار دارد، به دنبال استفاده از فرصت میزبانی است و سرمربی آبی پوشان نیز با اشاره به این مسئله، از سختی های دیدار با اراکی ها سخن به زبان آورد

فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با آلومینیوم گفت: پیش از این نیز گفته بودم، در این فصل، بازی ها به هم نزدیک است. مسلما دیدار فردا برایمان سخت است. در طول هفته با بازیکنان صحبت کرده ایم و خودمان را برای یک بازی خوب آماده کرده ایم. آلومینیوم هم تیم خوبی است.  به رسول خطیبی هم تبریک می گویم، تیم خیلی خوب و جوانی را در این فصل مهیا کرده است. طبیعتا بازی سختی است و امیدوارم که هواداران دو تیم فردا یک بازی زیبایی را تماشا کنند.

«استقلال امسال شرایط متفاوتی را تجربه می کند و بهترین عملکرد تاریخ آبی ها در لیگ برتر را داشته باشد. آرامش تیم هم نسبت به سالهای قبل سرآمد بوده است. آیا هواداران می توانند در پایان فصل انتظار قهرمانی را داشته باشند؟»، فرهاد مجیدی در پاسخ به این سوال گفت: در این خصوص بیشترین سهم را بازیکنان تیم دارند و همچنین مدیریت تیم که خیلی کمک کردند تا استقلال در یک فضای بسیار خوب به کارش ادامه دهد. از بازیکنانم ممنونم و قولی که به هواداران می دهم این است که من و بازیکنان تمام تلاشمان را برای موفقیت استقلال در این فصل انجام دهیم.

وی درباره اینکه آیا روند داوری ها اصلاح پذیر است یا خیر که پاسخ داد: می توانید از داوران چهارم هم بپرسید، بعد از بازی پرسپولیس تاکنون من، کادرم و بازیکنان کوچکترین اعتراضی به داوری نداشته ایم. امکانات داوران خیلی ضعیف است، سیستم رادیویی و امکانات دیگری ندارند. من به داور چهارم گفتم هر کدام از اعضای کادر من اعتراض کرد را اخراج کنید. در 3، 4 بازی اخیر ما کوچکترین اعتراضی به داور نکرده ایم و فکر می کنم داور در یک فضای آرام می تواند تصمیم بگیرد.

او ادامه داد: من نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. ما داوران خوبی داریم و امیدوارم که هفته به هفته روند داوری ها نیز بهتر شود. ولی کاری که ما انجام دادیم و امیدوارم سایر تیم ها نیز ببینند و انجام دهند، من، کادرم و بازیکنان هیچ کدام اجازه نداریم به داور اعتراض کنیم. اگر 4 بازی آخر ما را آنالیز کنید، ما کوچکترین صحبتی هم با داور چهارم نکرده ایم.

سرمربی آبی پوشان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه رمز موفقیت تیم او یکدست بودن و شهامت در استفاده از بازیکنان جوان بوده است، پاسخ داد: همه جای دنیا این کار را انجام می دهند. باشگاه بزرگی مانند استقلال ویترین است. بالاخره بازیکنان جوان باید بیایند و خودشان را اینجا نشان دهند. من قبل تر مثال زدم که آیا باشگاه منچسترسیتی بودجه ندارد که به بازیکن 19 ساله بازی می دهد؟ جوانان باید بیایند و خودشان را نشان دهند. 

وی ادامه داد: من قبلا نیز گفته ام، دوست دارم جوانان در تیم من بازی کنند. علاقه زیادی دارم که بازیکنان جوان اعضای تیمم را تشکیل دهند. خوشبختانه این فصل بازیکنان خیلی خوبی داریم. مطمئن باشید هر هفته که از لیگ بگذرد، جوانان بیشتر خودشان را نشان می دهند. آینده متعلق به جوانان است و من به جوانان تیمم اعتقاد زیادی دارم.

مجیدی درباره علت موفقیت آلومینیوم در این فصل و کسب امتیاز برابر بزرگان لیگ، پاسخ داد: من چندین بازی آلومینیوم را نگاه کردم. فکر می کنم این تیم نظم بسیار خوبی دارد و بیشترین سهم را آقای خطیبی دارد که به این تیم انضباط بخشیده است. بازیکنان آنچنان مشهوری ندارد ولی تیم یکدستی است که این مسئله به تیم آلومینیوم کمک کرده و توانسته است نتایج خوبی کسب کند. من به بازیکنان تیم هم گفته ام که فردا بازی بسیار سختی داریم و امیدوارم هواداران دو تیم بازی بسیار خوبی را ببینند.

سرمربی آبی پوشان در پایان و درباره اینکه آیا مظاهری می تواند به تمرینات بازگردد، گفت: بله ایشان امروز با ما تمرین کردند و مشکلی نیست.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر