یحی گل محمدی | ادعای استقلال | ادبیات یحیی به ادعای استقلال |

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای دیدار مقابل تراکتور باید بیشتر از بازی با سپاهان و دربی وقت بگذاریم.

سایت شماره یک:

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: یک بازی خانگی را در پیش داریم که البته در همه بازی‌هایی که باید انجام بدهیم، تیم ما برای گرفتن سه امتیاز به میدان می‌رود و گرفتن سه امتیاز همیشه هدف اصلی ما بوده است. حریف فردای ما، تیمی قابل احترام است که هم برای مربیان و بازیکنان آنها و هم برای هواداران زیادی که دارد، احترام قائلیم، اما در این بازی هم هدف ما کسب سه امتیاز است.

وی ادامه داد: بازی فردا یک بازی حساس برای ما و مجموعه پرسپولیس است، چون باید روند پیروزی‌ها را دنبال کنیم و برای قهرمان شدن، مدعی اصلی باشیم. هر بازی و سه امتیازی که در پیش است، قدمی برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر است و قطعاً فردا با انگیزه‌ای بالا و آمادگی خوب که در تیم‌مان وجود دارد، وارد میدان می‌شویم. روند ما در هفته‌های اخیر، روند خوبی بوده است و شکل تیمی‌مان نسبت به شروع فصل بهتر شده و می‌خواهیم یک بازی خوب انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه با توجه به مصدومیت امید عالیشاه آیا از مهدی ترابی استفاده خواهد کرد، گفت: در مورد ترکیب باید بگویم، روال کار این است که قبل از بازی زیاد درباره آن صحبت نکنیم.

گل‌محمدی همچنین راجع به ناراحتی عیسی آل‌کثیر از اینکه در دیدار مقابل ذوب‌آهن پنالتی پرسپولیس را نزد، موضوعی که واکنش علی کریمی را هم به دنبال داشته و او گفته است مهاجم پرسپولیس باید روی گلزنی در روند بازی تمرکز کند، گفت: پنالتی‌زن تیم ما مشخص است و تا زمانی که مهدی ترابی در زمین باشد، پنالتی‌زن اول تیم خواهد بود. عیسی هم بازیکنی است که دوست دارد گل بزند، به تیم کمک کند و زحمت زیادی هم برای رسیدن به گلزنی می‌کشد. او در آن صحنه هم دوست داشت یکی از گلزن‌ها باشد و روند گلزنی‌اش را بهتر کند. این مسائل در هر تیمی ممکن است رخ بدهد و مسئله‌ای نیست که زیاد درباره‌اش صحبت و آن را بزرگنمایی کنیم. عیسی خودش هم خیلی راحت پذیرفت که ترابی پنالتی را بزند و مسئله‌ای نیست که زیاد درباره آن صحبت کنیم.

وی درباره اینکه آیا بازیکن تاجیکستانی این تیم شرایطی دارد که در لیست ۱۸ نفره باشد، اظهار داشت: بله، او از بازی قبل در لیست ما بود. این بازیکن می‌تواند در صورت نیاز وارد زمین شود. یکی دیگر از بازیکنان تاجیکستانی ما هم مصدوم شده، اما دیگری در لیست ماست و اگر نیاز شد از او استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت نقل‌وانتقالاتی این تیم که گویا یک بازیکن برزیلی در لیست سرخپوشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: این مسئله بیشتر گمانه‌زنی بوده و هیچ پیشنهادی از طرف باشگاه و هیچ گزینه‌ای از طرف ما و کادر فنی برای جذب بازیکن برزیلی مطرح نبوده است. چهار هفته دیگر تا نیم‌فصل فاصله داریم و جام حذفی هم هست که پنج هفته فشرده، سخت و سرنوشت‌ساز برای ما خواهد بود. الان صد درصد تمرکز ما روی بازی‌هاست و به نقل‌وانتقالات وارد نشدیم. بعد از نیم‌فصل ۲۰ روزی برای تقویت تیم وقت داریم که اگر برای جایی بازیکنی مورد نیاز بود، تصمیم‌گیری کنیم.

گل‌محمدی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه نام علیرضا بیرانوند نیز برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است، گفت: اصلاً هیچ پیشنهادی از طرف باشگاه برای جذب بیرانوند نداشتیم. ما یک دروازه‌بان آماده داریم که حامد لک است و همه می‌دانند که چقدر به او اعتماد و اعتقاد داریم. ان‌شاءالله در چند روز آینده هم به دنبال تمدید قرارداد با او هستیم و دروازه‌بان اصلی ما حامد لک است. اسامی دیگری هم که در رسانه‌ها یا فضای مجازی مطرح می‌شود، درست نیست.

وی در مورد وضعیت تیم تراکتور و اینکه آنها در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته‌اند، اظهار داشت: تیمی که چند هفته نتیجه نمی‌گیرد و مقابل ما قرار می‌گیرد، قطعاً با انگیزه، تمرکز و انرژی بیشتری حاضر می‌شود و با تمام قوا به دنبال جبران مافات است. امروز هم به بازیکنان گفتم بازی راحتی در پیش نداریم و نیاز است بیشتر از بازی سپاهان و حتی دربی، انرژی، وقت و تمرکز بگذاریم. همه بازی‌ها حساس است و سه امتیاز دارد که برای گرفتن این سه امتیاز باید خیلی تلاش کرده و تمرکز داشته باشیم تا اسیر و غافلگیر حریف نشویم. مهم است در ۹۰ دقیقه بازی که اکنون ۱۰۰ دقیقه‌ای شده، تمرکز کامل داشته باشیم و باانگیزه از شروع بازی تا پایان مسابقه، کارمان را دنبال کنیم. به بازیکنانم گفته‌ام بازی با تراکتور راحت نیست و همه باید بدانند برای رسیدن به پیروزی و کسب سه امتیاز بازی می‌بایست خیلی تلاش کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه بیانیه‌نویسی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال علیه همدیگر باعث ناراحتی‌ها شده است و آیا نظری در این مورد دارد یا نه، خاطرنشان کرد: نظری درباره این مسائل ندارم.

وی همچنین در واکنش به اینکه رأی کمیته انضباطی و سه بازی که سه بر صفر شده‌اند در جدول اعمال شده است، اما امکان دارد باز هم نتایج تغییر کنند، گفت: این چند امتیازی که در جدول لیگ جابه‌جا شد، امتیازهای حساسی بودند. به نیم‌فصل نزدیک می‌شویم، اما هنوز تکلیف جدول مشخص نیست. این مسئله شأن فوتبال ما و لیگی را که از بهترین لیگ‌های آسیاست، پایین می‌آورد. ما فصل گذشته با دو امتیاز اختلاف قهرمان شدیم و اگر سپاهان آن دو امتیاز را گرفته بود، قهرمان می‌شد. همانطور که آقای صالحی گفته است، هنوز پرونده به کمیته استیناف ارسال نشده و دلیل این تأخیر را نمی‌دانیم، اما باید زودتر این اتفاق رخ بدهد. نمی‌شود ۲۰ هفته بگذرد و بعد این کار را انجام دهند. چنین کاری درست نیست. این حق طبیعی همه تیم‌هاست که بدانند جدول چه شکلی پیش می‌رود و امیدوارم هر چه زودتر، تعیین تکلیف شود.

گل‌محمدی در واکنش به صحبت‌های رضا جاودانی که گفته بود زمان اعمال رأی دیدار پرسپولیس - سپاهان در جدول بسیاری از تیم‌ها معترض بودند که این اتفاق به سود پرسپولیس بود، اما الان بیشترین اعتراض را پرسپولیس دارد، اظهار داشت: اصلاً مسئله‌ای که آن بازی داشت و دلایلی که باعث سه بر صفر شدن آن بازی شد با مسئله گل‌گهر متفاوت است و فرق دارد. مثل رابطه بند کفش با شقیقه است! این مسائل به هم ارتباطی ندارند. آن بازی یک پرونده جدا بود و این یک پرونده جدا و اصلاً به هم ارتباطی ندارند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر