مائورو ایکاردی، مهاجم پاری سن ژرمن، منتظر است تا یوونتوس پیشنهاد قابل توجهی به این تیم ارائه کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ایکاردی از شرایطی که در پاری سن ژرمن دارد چندان راضی نیست و به دنبال فرصتی است تا از این تیم جدا شود.

این بازیکن 28 ساله در نیم فصل اول کمتر از 1000 دقیقه تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو بازی کرده و به نظر می‌رسد که نتوانسته توجه این مربی را جلب کند.

پی اس جی نیز آماده است تا پیشنهادات دریافتی برای این بازیکن را بررسی کرده و او را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فروش برساند اما پیشنهاد ارائه شده باید این باشگاه را برای فروش ایکاردی قانع کند.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که ایکاردی از ترک پی اس جی استقبال می‌کند اما نمی‌خواهد بدون تضمین درباره آینده از این تیم جدا شود و در حال حاضر منتظر است تا مدیران یونتوس پیشنهاد خوبی را برای متقاعد کردن او و مدیران پی اس جی ارائه دهند.

جدایی قریب الوقوع آلوارو موراتا از یوونتوس به احتمال زیاد شانس حضور ایکاردی در این تیم را افزایش می‌دهد اما باید مشخص شود که درآمد این باشگاه از این انتقال چقدر خواهد بود و آیا یووه می‌تواند مبلغ موردنظر پی اس جی را تامین کند یا خیر.

 

موراتا در حال حاضر به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید در یوونتوس توپ می‌زند و اگر به بارسلونا منتقل شود، یووه نیمی از مبلغ پرداختی برای جذب این بازیکن و البته دستمزد 2.5 میلیون یورویی او را ذخیره خواهد کرد.

این باشگاه ایتالیایی در حال حاضر به دلیل تاثیرات شیوع جهانی ویروس کرونا روی اقتصاد باشگاه‌ها از شزرایط مالی خوبی برخوردار نیست و همین گزینه‌های آنها برای خرید مهاجم جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی را محدود کرده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر