کاروان استقلالی ها برای خروج از هتل محل اقامت خود در اراک، مجبور شدند از درب پشتی اقدام کنند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و آلومینیوم برگزار کننده حساس ترین دیدار هفته سیزدهم هستند. مسابقه ای که میان تیم های صدرنشین و رده چهارمی جدول رده بندی برگزار می شود و دو تیم تا هفته قبل تنها تیم های بدون شکست لیگ محسوب می شدند که با پیروزی صنعت نفت برابر شاگردان خطیبی، حالا تنها خط تیره تعداد شکست ها، مقابل نام آبی های پایتخت دیده می شود.

استقلالی ها روز گذشته با وجود فاصله کم میان تهران و اراک، ترجیح دادند تا با سفر هوایی راهی این شهر شوند و از شب گذشته نیز در هتل محل اقامت خود، اسکان یافتند. آبی پوشان در ورود به اراک، با استقبال هواداران روبرو شدند و آنها بابت حضور تیم محبوبشان در این شهر، به آنها خوش آمد گفتند.

البته استقبال هواداران از شاگردان مجیدی به روز گذشته خلاصه نشد و استقلالی ها از صبح امروز نیز مقابل درب هتل محل اقامت کاروان آبی پوشان تجمع کردند تا اینگونه به بازیکنان تیمشان انگیزه بدهند.

اما ازدحام بالا و تجمع هواداران مقابل درب ورودی اصلی هتل، باعث شد تا سرپرست استقلال تصمیم بگیرد تا اعضای تیم را از درب پشتی هتل به سمت استادیوم روانه کند. بیژن طاهری برای جلوگیری از اتفاقات احتمالی و خطرات ابتلا به ویروس کرونا در میان ازدحام جمعیت حاضر در درب ورودی هتل، آبی پوشان را از درب پشتی خارج کرد تا آنها سوار اتوبوس شده و به سمت استادیوم حرکت کنند.

البته تعدادی از هواداران نیز توانستند خود را به درب پشتی هتل برسانند تا بازیکنان استقلال را از نزدیک ملاقات کنند. در درب اصلی و ورودی نیز هواداران استقلال در دو ردیف روبروی یکدیگر قرار گرفته و به تشویق آبی پوشان مشغول شدند که نام فرهاد مجیدی در صدر تشویق شوندگان قرار دارد.

کاروان استقلالی ها برای خروج از هتل محل اقامت خود در اراک، مجبور شدند از درب پشتی اقدام کنند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر