فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان در اولین سال مربیگری محرم نویدکیا پس از دیدار هفته سیزدهم شرایط ایده‌آلی پیدا کرد و تا پایان فصل این روند را ادامه داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش‌سه‌"، شاگردان محرم نویدکیا تا دیدار هفته سیزدهم لیگ بیستم پر فراز و نشیب ظاهر شده بودند، اما پس از این هفته بود که علی‌رغم شکست ٣ بر ١ مقابل شهرخودرو به رهبری مهدی رحمتی، شاهد عملکرد خیره کننده‌ای از سپاهان در ادامه مسابقات بودیم و آنها که از ١٣ مسابقه قبلی ۶ پیروزی، ٣ شکست و ۴ تساوی کسب کرده بودند، در ١٧ مسابقه‌ای که باقی مانده در عین ناباوری به ١۴ پیروزی و سه تساوی دست یافتند تا پایین‌تر از پرسپولیس که ۶٧ امتیاز در مسیر قهرمانی کسب کرد با ۶۵ امتیاز بهترین آمار نایب قهرمان‌های ادوار لیگ برتر را ثبت کرده باشند. 

حالا هم سپاهان در شرایطی اینبار در مشهد به شهر خودرو رسیده که نتایج عجیبی در ١٢ هفته قبلی مسابقات کسب کرده و با تحمل چهار شکست طی پنج بازی اخیر ( با احتساب شکست مقابل گل‌گهر ) با بحران بزرگی مواجه شده است. 

شاگردان محرم نویدکیا در حال حاضر ٢٢ امتیاز دارند و اختلافی ۶ امتیازی با صدر جدول پیدا کرده‌اند، اما اگر بتوانند در دیدار برابر پدیده نتیجه مناسبی کسب کنند و با کسب یک پیروزی روحیه بخش، چهار شکست اخیر را به فراموش بسپارند، می‌توانند در ادامه مسابقات با انگیزه بیشتری برای بازگشت دوباره به صدر جدول و درنهایت تحقق رویای ششمین قهرمانی در لیگ برتر تلاش کنند. 

باید دید آیا شهرخودرو که از ساعت ١۴:٣٠ دقیقه در ورزشگاه ثامن مشهد برابر سپاهان صف آرایی می‌کند، آیا بار دیگر می‌تواند نقطه عطفی برای بازگشت طلایی‌پوشان اصفهانی تشنه پیروزی باشد؟

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر