استقلال و آلومینیوم در حساس ترین دیدار هفته سیزدهم و برای حفظ روندهای رو به رشد خود، به دنبال پیروزی در این دیدار حساس هستند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک دیدار استقلال و آلومینیوم حساس ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر محسوب می شود. دو تیم تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته قبل تنها تیم های بدون شکست لیگ محسوب می شدند که با شکست اراکی ها در آبادان، حالا فقط تیم فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم باختی را در کارنامه ندارد.

آلومینیوم در این فصل با رسول خطیبی نتایج خوبی کسب کرده و امروز حریف سرسختی برای استقلال است. فرهاد مجیدی به خوبی می داند که برای حفظ صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل، باید دست پر از اراک به تهران بازگردد و در صورت لغزش و از دست دادن امتیاز، نفس های پرسپولیس را پشت سرش حس می کند.

استقلال در تنها سفر قبلی خود به اراک برابر آلومینیوم به تساوی بدون گل رسید و اکنون برای کسب پیروزی به میدان می رود اما رخ دادن این اتفاق به هیچ وجه ساده نیست چرا که شاگردان خطیبی در اراک اکثر تیم های مطرح لیگ و بخصوص پرسپولیس را زمین گیر کرده اند.

 

پس از شکست هفته قبل برابر صنعت نفت، فاصله اراکی ها با صدر افزایش یافته و این بهترین فرصت برای آنهاست تا با کسب امتیازات کامل از این دیدار خانگی، یک بار دیگر به جمع تیم های مدعی و صدرنشین اضافه شوند.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های آلومینیوم و استقلال را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

بازی از هفته سیزدهم بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر

ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک /  بدون تماشاگر

گروه داوری: اشکان خورشیدی / کمک ها: علی اکبر نوری – علیرضا مرادی ؛ داور چهارم: علی اصغر مومنی / ناظر: رحیم رحیمی مقدم

ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی

رامتین سلیمان‌زاده

وحید محمدزاده

میلاد فخرالدینی

پوریا آریاکیا

مصطفی احمدی

محمود قائدرحمتی

امیر نوری

اسماعیل شریفات

محمد علی‌نژاد

نیما درودی

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی

محمد دانشگر

سیاوش یزدانی

عارف آقاسی

جعفر سلمانی

مهدی مهدی‌پور

زبیر نیک نفس

امیرحسین حسین‌زاده

کوین یامگا

آرمان رمضانی

رودی ژستد

سرمربی: فرهاد مجیدی

کارت زرد:

حسین پورحمیدی (15) از آلومینیوم

شرح گل ها:

آلومینیوم صفر – استقلال یک (دقیقه 18: کوین یامگا): دفع توپ قائدرحمتی مدافع آلومینیوم اراک به دست بازیکن هم تیمی آنها یعنی اسماعیل شریفات برخورد کرد و اشکان خورشیدی داور مسابقه خطای هند پنالتی را به سود آبی پوشان اعلام کرد. کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال پشت این توپ ایستاد و توپ را با وجود تشخیص درست پورحمیدی وارد دروازه آلومینیوم کرد تا آبی پوشان یک بر صفر پیش بیفتند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر