باشگاه رئال مادرید در نظر دارد ایسکو، هافبک ناراضی این تیم، را به باشگاه تاتنهام پیشنهاد کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ایسکو در چند فصل اخیر شرایط خوبی را در سانتیاگو برنابئو سپری نکرده است.

پس از اولین جدایی زین الدین زیدان از این تیم، ایسکو با لوپتگی و سانتیاگو سولاری به مشکل خورد و به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل شد.

او امیدوار بود که پس از بازگشت دوباره زیدان به رئال بتواند بار دیگر به مهره‌ای کلیدی و درخشان در ترکیب رئال تبدیل شود اما این اتفاق رخ نداد و زیدان نیز نتوانست ایسکو را به بازیکن قبلی تبدیل کند.

با این حال این هافبک اسپانیایی امیدوار بود که حضور آنچلوتی شرایطش را در رئال تغییر دهد اما این بار هم چنین اتفاقی رخ نداد تا هر دو طرف به فکر جدایی از هم باشند.

رئال مادرید آماده است تا پیشنهادات ارائه شده برای جذب ایسکو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی را نیز مورد بررسی قرار دهد.

 مدیران این باشگاه به دنبال فروش چند نفر از بازیکنانی هستند که جایی در برنامه‌های آنچلوتی برای آینده ندارند تا بتوانند بودجه مورد نیاز برای جذب امباپه و دیگر ستارگان مدنظرشان در تابستان آینده را تامین کنند.

حالا میرر خبر داده که رئال مادرید قصد دارد ایسکو را به تاتنهام پیشنهاد کند که پیش از این نیز چند باری نامش در کنار این بازیکن به گوش رسیده بود و گفته می‌شود که مذاکراتی برای انتقال این بازیکن به شمال لندن در گذشته انجام شده است.

منابع نزدیک به ایسکو مدعی شده‌اند که تصمیم او برای پیوستن به این تیم بستگی به فرصتی است که در چند بازی پیش رو در لالیگا و همچنین بازی مقابل آلکویانو در کوپا دل ری در اختیارش قرار خواهد گرفت.

قرارداد ایسکو با رئال در ماه ژانویه به پایان می‌رسد و با توجه به این که مدیران این باشگاه اسپانیایی قصد دارند او را به فروش برسانند تا از جدایی رایگانش در تابستان جلوگیری کنند، انتظار می‌رود که تاتنهام بتواند با قیمتی مناسب و منطقی این بازیکن را جذب کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر