دو تیم فولاد و پیکان در آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر به نتیجه تساوی یک – یک رضایت دادند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فولاد و پیکان در آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر به تساوی یک – یک رسیدند. این دیدار با حملات پردامنه پیکان آغاز شد. خودروسازان در همان 15 دقیقه ابتدایی، ابراهیم صالحی و امیرحسین غلامی دو فرصت بسیار خوب را از دست دادند. ابتدا صالحی در مصاف تک به تک با مرادیان قرار گرفت که سنگربان فولادی ها به زیبایی توپ او را مهار کرد. در ادامه نیز غلامی در موقعیت بسیار خوبی صاحب توپ شد که مرادیان این توپ را نیز گرفت و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در ادامه فولادی ها به خود آمدند و روی یک ارسال چند بازیکن این تیم در دهانه دروازه صاحب توپ شدند که ضربه موسوی به شکل عجیبی به پریرا برخورد کرد و به بیرون رفت. سرانجام در دومین دقیقه از وقت های تلف شده بود که قفل دروازه ها باز شد. شوت محمدرضا عباسی از پشت محوطه جریمه که قدرت زیادی هم نداشت را مجدکرمانشاهی سنگربان پیکان به بدترین شکل ممکن دفع کرد و لوسیانو پریرا مقابل دروازه خالی قرار گرفت و به راحتی گل نخست بازی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم و با گذشت 30 دقیقه، دو تیم حتی یک فرصت جدی را نیز روی دروازه هم خلق نکردند تا اینکه لوسیانو پریرا با پاس خوب قاسمی نژاد روی قوس محوطه جریمه صاحب توپ شد که با یک برگشت، ضربه اش را به سمت دروازه پیکان زد که شوت دیدنی او به تیر دروازه برخورد کرد و راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

در حالیکه بازی رو به پایان بود، خودروسازان روی حرکت تعویض طلایی خود به پیروزی رسیدند. محمدحسین فلاح با یک دریبل دو طرفه صالح حردانی را از جریان بازی محو کرد و با شوتی محکم دروازه فولاد را تهدید کرد که دفع نوپ مرادیان مقابل پیمان رنجبری قرار گرفت و این بازیکن با یک ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد تا بازی با تساوی یک – یک به پایان برسد.

با این نتیجه، پیکان 20 امتیازی شد و در رتبه ششم باقی ماند و فولاد نیز همچنان در جایگاه هفتم قرار دارد و 18 امتیازی است.

بازی از هفته سیزدهم بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر 

ورزشگاه: فولاد آره نا اهواز /  بدون تماشاگر 

گروه داوری: کوپال ناظمی / کمک ها: محمدرضا منصوری – دانیال باشنده ؛ داور چهارم: وحید زمانی / ناظر: سعید بطحایی

ترکیب فولاد:

احسان مرادیان

صالح حردانی

محمد قاسمی نژاد (89- صابر حردانی)

سیدمهران موسوی

سیدمحمد میری  (90+1- محمدامین حزباوی)

لوسیانو پریرا

وحید حیدریه

حمید بوحمدان

میلاد بدرقه

محمدرضا عباسی (89- ساسان انصاری)

آیاندا پاتوسی (89- ساسان حسینی)

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب پیکان:

فرهاد مجد کرمانشاهی

امیرحسین رنگرز جدی

امیرحسین غلامی (30- محمدعلی فرامرزی)

سامان فلاح

بهروز نوروزی فرد (80- محمدمهدی محبی)

اسماعیل بابایی (67- محمدامین درویشی)

ابراهبم صالحی (67- پیمان رنجبری)

علیرضا کوشکی (80- محمدحسین فلاح)

ایمان اکبری

مجتبی حق دوست

غلامرضا ثابت ایمانی

سرمربی: مجتبی حسینی

کارت زرد:

لوسیانو پریرا (72)

سیدمهران موسوی (86)

شرح گل:

فولاد یک – پیکان صفر (دقیقه 45+2: لوسیانو پریرا): شوت محمدرضا عباسی را فرهاد مجدکرمانشاهی سنگربان پیکان به بدترین شکل ممکن دفع کرد و توپ در برابر دروازه خالی به پریرا رسید و او به راحتی دروازه پیکان را باز کرد.

فولاد یک – پیکان یک (دقیقه 87: پیمان رنجبری): حرکت دیدنی محمدحسین فلاح با دریبل دو طرفه صالح حردانی همراه بود و شوت این بازیکن را احسان مرادیان دفع کرد و پیمان رنجبری مقابل دروازه با ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقایق حساس:

دقیقه 9: پیکان روی یک ضدحمله سریع صاحب فرصت بسیار خوبی شد که ضربه ابراهیم صالحی در مصافی تک به تک با گلر فولادی ها از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 15: روی اشتباه مدافعین فولاد، امیرحسین غلامی در موقعیت تک به تک با احسان مرادیان قرار گرفت که سنگربان فولاد با واکنشی دیدنی توپ را مهار کرد.

دقیقه 24: یک ارسال خطرناک از سمت راست به روی دروازه فولاد را مرادیان زودتر از همه با یک دست جمع کرد که یک لحظه توپ از دستان او رها شد و پس از برخورد با ابراهیم صالحی، داور بازی را متوقف کرد.

دقیقه 34: فرصت بسیار خوبی برای چند بازیکن فولاد در دهانه دروازه به دست آمد و در حالیکه بازیکنی از فولاد نیز در آن منطقه حضور نداشت، ضربه سر موسوی به شکل اتفاقی به پریرا برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 74: پاس دیدنی قاسمی نژاد به لوسیانو پریرا که روی قوس محوطه جریمه حضور داشت، با چرخش این بازیکن برزیلی همراه شد و شوت فوق العاده این بازیکن به تیر دروازه پیکان برخورد کرد و راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 82: ارسال رنگرز از سمت راست به روی دروازه فولاد با ضربه سر دیدنی پیمان رنجبری همراه شد که با واکنش فوق العاده احسان مرادیان این توپ از روی خط برگردانده شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر