دو صحنه مشکوک به پنالتی و چند صحنه مختلف، داوری بازی پرسپولیس و استقلال را تحت تاثیر قرار داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای استقلال و آلومینیوم اراک در حالی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت که جریان این بازی تحت تاثیر گرفتن پنالتی توسط اشکان خورشیدی در دقایق ابتدایی این مسابقه بود و در عین حال بازی پرسپولیس و تراکتور هم با یک صحنه مشکوک پنالتی روی ترابی همراه بود.

پنالتی برای استقلال در دقیقه 12 و در شرایطی به دست آمد که توپ با اسماعیل شریفات برخورد کرد و داور در میان بُهت و حیرت بازیکنان و کادرفنی آلومینیوم، نقطه پنالتی را نشان داد تا ژستد با باز کردن دروازه حریف، تیمش را برای 80 دقیقه پیش بیاندازد و استقلال را در آستانه پیروزی مهم قرار دهد. پس از این گل هم چند صحنه مشکوک داوری بود که شاید مهمترینش تکل محمد دانشگر روی پای بازیکن آلومینیوم بود که میزبان اعتقاد داشت مدافع استقلال باید اخراج شود.

همچنین در یک صحنه اسماعیل شریفات برخوردی با بازیکن استقلال داشت که آلومینیومی‌ها اعتقاد داشتند پنالتی رخ داده است.

در همین خصوص ابراهیم میرزابیگی داور پیشکسوت و از کارشناسان داوری نظرات خود را همچون هفته گذشته، درباره صحنه‌های مشکوک این دو بازی اظهار داشته است:

* آلومینیوم - استقلال (اشکان خورشیدی، علی اکبر نوری و علیرضا مرادی)

خطای هند پنالتی اسماعیل شریفات (دقیقه ۱۲): وقتی توپ به زمین می‌خورد و بلند می‌شود، بازیکن آلومینیوم از دست خود برای دفع توپ استفاده می‌کند. درست است که دست بالا نمی‌آید اما او از دستش استفاده می‌کند تا به توپ ضربه بزند و پنالتی محرز است.

خطای محمد دانشگر و کارت زرد دوم (دقیقه ۴۵+۵): باید به محمد دانشگر اخطار داده شود چون او در لحظه تکل به توپ کاری ندارد و پای بازیکن را می‌زند و این خطایی است که با بی ملاحظگی انجام می‌شود و باید کارت زرد دوم را دریافت کند.

برخورد شریفات با بازیکن استقلال و مشکوک به پنالتی برای آلومینیوم (دقیقه ۶۶): برخورد بیرون محوطه است و اگر خطایی باشد هم پنالتی نیست اما نظر من این است که اصلا خطایی روی شریفات انجام نمی‌شود. برخورد کوچکی هست که نمی‌تواند خطا باشد.

گل آلومینیوم و توپگیری میثم مجیدی (دقیقه ۹۰+۱): دوربین از راه دور و زاویه نامناسب است اما به نظر من گلزن آلومینیوم خطایی انجام نمی‌دهد و گل سالم است.

* پرسپولیس - تراکتور (پیام حیدری، فرهاد مروجی و محسن بابایی)

خطای پنالتی روی مهدی ترابی (دقیقه ۶۴): بازیکن تراکتور داخل محوطه با زانوی پای چپ پشت پای ترابی را می‌زند و پنالتی هم محرز است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر