استقال | تیم استقلال | مس رفسنجان | استقلال مس رفسنجان |

استقلال فردا دیدار سختی را برابر تیم ربیعی دارد دارد. مس رفسنجان که مسیر جالب و عجیبی را طی کرده و اکنون به یکی از تیم های قدرتمند لیگ تبدیل شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، حریف فردای استقلال، تیمی است که برای رسیدن به جایگاه فعلی اش مسیر جالب و شاید عجیبی را طی کرده است. مس رفسنجان تیمی است که در سال های اخیر آن را به عنوان یک تیم متوسط لیگ دسته اولی می شناختند و همیشه زیر سایه مس کرمان قرار داشت تا اینکه محمد ربیعی به این تیم آمد و توانست چند هفته زودتر از پایان مسابقات لیگ دسته اول، این تیم را با اقتدار به لیگ برتر برساند.

پس از صعود مسی ها به بالاترین سطح فوتبال ایران، ربیعی سرمربی این تیم باقی ماند و فصل گذشته هم توانست در نخستین فصل حضور مس در لیگ برتر، این تیم را در پایان فصل به رتبه هشتم لیگ رسانده و عملکرد بسیار خوبی را از خودش به ثبت برساند. اکنون نیز پروژه مس رفسنجان و محمد ربیعی ادامه داشته و آنها خود را در قامت بیش از یک تیم شگفتی ساز نشان داده اند و در حال حاضر تیم چهارم جدول رده بندی محسوب می شوند.

با وجود اینکه خود مدیران باشگاه و سرمربی تیم به این مسئله اشاره کرده اند که هدف مس در این فصل، کسب رتبه تک رقمی است ولی آنها نشان داده اند جاه طلب تر از این صحبت ها هستند و شاید به نوعی بتوان گفت که خیلی جدی تر از هدفی که برای خودشان ترسیم کرده اند، به مسابقات نگاه می کنند.

مس رفسنجان در این فصل شکست هایی برابر سپاهان و فولاد و در ادامه یک باخت به نساجی داشت و این هر 3 شکست تیم ربیعی در این فصل است. پس از شکست برابر فولاد، روند این تیم متفاوت شد. آنها نسبت به فصل قبل جوان تر شده اند و به گفته سرمربی این تیم، میانگین سنی مس بین 3 تا 4 سال پایین آمده است.

آنها تیمی هستند که به نظر می رسد در فصل نقل و انتقالات هوشمندانه عمل کرده اند و بعد از اضافه شدن گادوین منشا نیز این تیم توانست در بخش هجومی، خطرناک ظاهر شده و تاکنون نیز با زدن 19 گل، در کنار پرسپولیس بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و بازی های این تیم در رقابت های لیگ امسال همواره پر گل و جذاب بوده است.

شاید یکی از نکته های جالبی که بتوان درباره مس رفسنجان گفت را به کنفرانس خبری سرمربی این تیم ارجاع داد که رسما اعلام کرد قرار نیست مس برابر استقلال بازی دفاعی را ارائه کند و مانند تمام بازی ها برای کسب 3 امتیاز و رسیدن به پیروزی وارد زمین می شود. این صحبت جاه طلبانه در نشست خبری پیش از بازی، نوید یک مسابقه جذاب را می دهد. 

استقلال صدرنشین لیگ برتر است و بازی در استادیوم آزادی با آبی پوشان برای هر تیمی سخت است اما صحبت های سرمربی مس رفسنجان نشان می دهد که آنها به دنبال چیزی فراتر از کسب یک امتیاز در این مسابقه هستند که این مسئله می تواند به دست آوردن 3 امتیاز و نشان دادن شخصیت تیم توسط مس باشد. 

کسی نمی تواند منکر این قضیه شود که مس با ثباتی که در کادرفنی و بخش مدیریتی دارد، مسیر عجیب و جالبی را طی می کند. آنها در حال تبدیل شدن به تیم بهتری هستند و با وجود تمام سختی هایی که این تیم پیش رو دارد از جمله مشکلات سخت افزای در شهر رفسنجان مانند نداشتن زمین بازی و اجبار مس برای بازی در سرچشمه، اما مشخص است که این تیم در حال ادامه روند صعودی خودش است و شاید کسب 3 امتیاز بازی با استقلال بتواند وجهه این تیم را در فوتبال ایران خیلی بیشتر از گذشته تثبیت کند و آنها را در قامت یک مدعی خیلی جدی تر به لیگ و بینندگان حرفه ای فوتبال نشان بدهد و آنها را به تیم ویژه ای در لیگ برتر تبدیل خواهد کرد.

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر