سهام عدالت | ارزش سهام عدالت | سود سهام عدالت|

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور با اشاره به اینکه سود سهام عدالت باید در بانک های استانی گردش داشته باشد، گفت: سود سهام عدالت باید از طریق مجامع استانی توزیع شود.

سایت شماره یک:

عسگر توکلی با اشاره به اینکه شمار زیادی از سهامداران تقاضای تغییر شماره حساب دریافت سود سهام عدالت را دارند، اظهار داشت: به دلیل بسته بودن سامانه در حال حاضر امکان تغییر شماره حساب وجود ندارد در حالی که این حق طبیعی مردم است و باید نسبت به آن اقدام شود.

وی اظهار داشت: در حال پیگیری واریز سود سهام عدالت مربوط به سال جاری هستیم و قرار بود این سود به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز شود که با واکنش و مخالفت جدی نمایندگان مجلس روبرو شده است.

وی با عنوان اینکه سود سهام عدالت باید از طریق مجامع استانی توزیع شود، گفت: سود سهام عدالت باید در بانک های استانی چرخش داده شود و واریز به حساب سپرده گذاری مرکزی از دستور شورای عالی بورس خارج شده است.

توکلی با بیان اینکه دریافت کد بورسی حداقل ۱۰ هزار تومان هزینه دارد، گفت: متاسفانه برخی کارگزاری ها تا ۸۰ هزار تومان از مردم و متقاضی وجه دریافت کردند که قانونی نیست.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور فعالیت و نظارت بر کارگزاری ها را امری الزامی دانست و گفت: بسیاری از کارگزاری ها پول های مردم را گرفتند و پاسخگو نیستند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر