فرشاد پیوس | حذف پرسپولیس از آسیا |

پیشکسوت پرسپولیس مدعی است حذف از آسیا تاثیر زیادی روی آینده این باشگاه خواهد داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان می‌گوید: این یک اتفاق باورنکردنی و شوک بزرگی به فوتبال ما بود. مسلما لیگ قهرمانان آسیا جایگاه خاصی داشت که از نظر جذب منابع مالی خصوصا می‌توانست شرایط مطلوبی برای باشگاه‌های ایرانی و پرسپولیس شکل دهد. سوای از بحث مالی و پاداش‌هایی که موفقیت در این تورنمنت برای باشگاه های ایرانی شکل می‌داد، شما نگاه کنید چند بازیکن بعد از درخشش در این تورنمنت موفق شدند راهی فوتبال خارج از ایران شوند. از سروش رفیعی، بشار رسن تا علیپور و کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده و حتی نوراللهی بعد از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا بوده که توانستند فرصت حضور در فوتبال خارج از ایران را کسب کنند. 

وی ادامه داد: من به اتفاقاتی که در مسیر جدایی بازیکنانی که با درخشش در لیگ قهرمانان راهی تیم‌های دیگر شدند کار ندارم. مسلما اشتباهاتی در نوع قرارداد وجود داشته که مانع از دستیابی به منابع مالی مناسب بابت رضایتنامه شده است. با این حال بحث پاداش‌های حضور در این رقابت (لیگ قهرمانان آسیا) هم هست و ویترینی که فوتبال ما صاحب آن می‌شود. طی 5 سال اخیر پرسپولیس دو بار راهی فینال آسیا شده که مسلما این اتفاق فوق العاده‌ای برای فوتبال ما محسوب می‌شود و همواره هم تیم‌های ایرانی جایگاه ویژه‌ای در این رقابت داشته‌اند. 

پیوس در ادامه صحبت‌هایش گفت: من برای فدراسیون و مدیران تصمیم گیرنده همواره احترام قائل هستم اما شما ببینید ما از چه زمانی میزبانی این رقابت‎‌ها را از دست دادیم. مسلما کم کاری‌هایی همیشه وجود داشته اما الان چه می‌توان کرد؟ من شاهد این هستیم که همه به دنبال گرفتن انگشت اشاره خود به طرف دیگر هستند و این فرصت حضور در سال‌های بعدی را هم از باشگاه‌های ایرانی بگیرد. باید هر چه سریع‌تر نسبت به برطرف کردن موانع و ایرادات اقدام کرد. این دو باشگاه پتانسیل بزرگی دارند و متاسفانه از آن استفاده نمی‌شود. البته قبول دارم برخی موانع در این راه وجود دارد اما باز هم می‌توان کاری کرد که حداقل مشکلات به کمترین میزان کاهش یابد و به این شکل شاهد حسرت برای بازیکنان و کادرفنی و البته هواداران نبود. 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر