بهرام رادان|بهرام رادان بیوگرافی|بهرام رادان زندگینامه

بهرام رادان عکس رفاقتی خود با پژمان جمشیدی و جواد عزتی را پست کرد.

سایت شماره یک:

بهرام رادان بازیگر مطرح سینمای ایران است. بهرام رادان دیشب به اکران فیلم «علف زار» رفته است. بهرام رادان عکسی را در صفحه اینستاگرام خود پست کرده. بهرام رادان در این عکس با خنده و به شکل رفاقتی کنار جواد عزتی و پژمان جمشیدی ایستاده است. بهرام رادان در کپشن پست خود نوشته:« دیشب در کنار جواد نازنین و پژمان عزیزم در اکران مردمی علف‌زار در صبامال».

بهرام رادان

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر سینما و تئاتر متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران است اما اصالت اصفهانی دارد. این ستاره سینما فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. مهین دخت سهامی، مادر بهرام رادان خانه‌دار و رضا رادان پدر او سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب بود. بهرام رادان فرزند آخر و دارای دو خواهر و یک برادر است.

بهرام رادان

فوت پدر بهرام رادان

بهرام رادان هنرمند خوب کشورمان به تازگی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر فوت پدرش را منتشر کرد و نوشت:

بامداد بیست و پنجمین روز اولین ماه زمستان سال دوصفر برای من خوش یمن نبود، ساعت از دو بامداد گذشته بود و بدن نیمه جان پدرم احیا نمی شد، تلاش عزیزان اورژانس به جایی نرسید و سری تکان دادند و با واژه "تسلیت میگیم" غم دنیا روی سرم آوار شد... ساعت زندگی پدر در یک شب سرد بارانی در خانه خودش و در همان کوچه بن بست که دوست داشت، برای همیشه از حرکت ایستاد...

برای من دیدن پدری که سالها صلابتش مثال راه و روش زندگی ام بود، در بستر بیماری و رنجوری روزهای آخر چنان دردناک و غصه دار بود که رهایی از تن خسته و آرامش مطلق ابدی اش، تنها اندکی از درد فراقش می کاهد.

باباجانم تمام تلاشم را کردم که فرزند خوبی برایت باشم، کم و کاستی اگر بود به بزرگواری خود ببخش. خداحافظ جناب سرهنگ من.

بهرام رادان

ازدواج بهرام رادان

بهرام رادان مجرد است و تا کنون خبری از ازدواجش منتشر نکرده است. او با توجه به اصرار مادرش برای ازدواج هنوز تصمیمی برای زندگی متاهلی ندارد.

حاشیه برای بهرام رادان و عذر خواهی او

بهرام رادان در سال 1394 با نوشتن متنی در توییتر خود از قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در کنگره آمریکا بعنوان یک رویداد بزرگ یاد کرد و آن را برابر با لغو قانون برده داری دانست اما بعد از حملات شدید از طرف روزنامه کیهان توییت خود را حذف و به مدیر مسئول این روزنامه نامه عذرخواهی نوشت.

بهرام رادان

ورود بهرام رادان به دنیای هنر

بهرام رادان بعد از خدمت سربازی که مشغول گشتن بین آگهی های روزنامه برای یافتن شغل مناسب بود، نظرش به آگهی کلاس های بازیگری هیوا جلب شد و در این کلاس ها شرکت کرد. سر کلاس ثریا قاسمی فیلمنامه شور عشق به او پیشنهاد شد و او اولین بار سال 1379 در 21 سالگی جلوی دوربین رفت و یکی از نقش های اصلی را ایفا نمود.

او در دومین حضور موفق خود در سینما برای بازی در فیلم آواز قو جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

بهرام رادان با بازی در فیلم شمعی در باد به شهرت رسید اما اوج شهرت او به بازی در فیلم سنتوری در نقش علی سنتوری مربوط می شود که مسیر هنری اش را تغییر داد.

بهرام رادان

از بازیگری تا مدلینگ شدن بهرام رادان

بهرام رادان در سال 91 مدتی به کشور کانادا رفت و دوره شش‌ماهه اکتینگ را گذراند و بعد از آشنایی با شیوه های حفظ دیالوگ به زبان انگلیسی در تئاتر یک فیلم مستند به نام رویای شهرت را کارگردانی کرد.

او به جز بازیگری و کارگردانی در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند و یکی از سهامداران کافه های زنجیره ویونا در ایران می باشد، بهرام رادان دارای یکی از کافه های اصلی و مرکزی ویونا در پاسداران تهران می باشد.

استقلالی

می گوید هر وقت فرصت گیر بیاورد با رفقایش فوتبال بازی می کند. یک استقلالی دو آتیشه است هر جایی که صحبت از فوتبال و استقلال و پرسپولیس باشد سینه چاک از تیم محبوب اش استقلال طرفداری می کند.

بهرام رادان

حمل مشعل المپیک 2018

رادان سال 2017 از طرف سامسونگ برای حمل مشعل بازی های المپیک زمستانی 2018 به سئول کره جنوبی دعوت شد که بعد از برگزاری مراسم گفت: حس خیلی خوب و عجیبی بود که توانستم این مشعل را حمل کنم ؛ این اتفاق برای من یک لحظه تاریخی بود.

موزیک سنتی؛ خیلی کم

موسیقی سنتی علاقه ام نبود و هنوز هم چندان به این سبک گوش نمی دهم. آهنگ های سنتی را تک و توک میتوانم نام ببرم یا به خاطر بیاورم که محبوبم باشند، شاید چون به این دلیل که اصولا موزیک و فیلم توام با غم را دوست ندارم.

غذای مورد علاقه

مادر بهرام رادان می گوید او کلا دستپخت من را دوست دارد  ، البته همه دستپخت مادرشان را دوست دارند، بهرام هم مثل همه. بهرام همه غذاهای خوشمزه را دوست دارد ولی مثلا قرمه سبزى را بدون لوبیا ترجیح میدهد.

بهرام رادان

سهامدار کافه ویونا

رادان یکی از سهامداران کافه های زنجیره ویونا در ایران می باشد یکی از کافه های اصلی و مرکزی ویونا با گنجایش 45 نفر در پاسداران تهران مال شخص خود اوست.

مجرد بودن بهرام رادان

مادرش می گوید ازش دلخور هستیم و دوست داریم زودتر ازدواج کند و ما هم بچه هایش را ببینیم ولی هنوز قانع نشده است. رادان در پاسخ به این دلخوری می گوید: فعلا برنامه اى براى رفع این دلخورى ندارم ، شاید کمى رازیانه دم کرده موجب التیام موقت این دلخورى بشود.

 

ستایش از وثوقی

رادان متن زیر را در اینستاگرام خود خطاب به بهروز وثوقی نوشت : بهروز خان، وقتی پس از چهار دهه ممنوعیت، هنوز ورد زبان همه هستید، وقتی پس از این‌ همه دوری هنوز در قلب مردم جای دارید. از صمیم قلب آرزو می‌ کنم روزی برگردید به وطن و به آغوش مردمی که با وجود تمام ممنوعیت‌ ها عاشقانه دوست‌ تان دارند. شما گنجینه با ارزشی هستید که نفس کشیدن‌ تان برای هنر این سرزمین نعمت است

سفیر سازمان ملل

آقای رادان سال 1389 سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی منصوب شد. او قرار است در زمینه ارتقاء سطح آگاهی ایرانیان در مورد گرسنگی جهانی و مسائل مربوط به پناهندگان در کشور تلاش خواهد کرد.

بهرام رادان

اهل نوستالژی نیستم

من انسان نوستالژیکی نیستم با اینکه بگوییم آن زمان های قدیمی خیلی بهتر بود و خوش می گذشت و امروز روزگار بدی است مخالفم. بدبینی به حال و آینده ، انرژی و نشاط زندگی را در انسان می کشد.

فیلم سینمایی

● شور عشق – 1379

● آواز قو – 1379

● آبی – 1379

● طلوع تاریک – 1380

● ساقی – 1380

● گاوخونی – 1381

● عطش – 1381

● رز زرد – 1381

● شمعی در باد – 1382

● سربازهای جمعه – 1382

● گیلانه – 1382

● رستگاری در 8/20 – 1383

● ازدواج صورتی – 1383

● حکم – 1384

● تقاطع – 1384

● خون‌ بازی – 1385

● چهارانگشتی – 1385

● سنتوری – 1385

● کنعان – 1386

● بی ‌پولی – 1387

● کارناوال مرگ – 1387

● زادبوم – 1387

● راه آبی ابریشم – 1387

● تردید – 1387

● تهران 1500 – 1388

● آدم کش – 1388

● یکی از ما دو نفر – 1389

● پل چوبی – 1390

● نقشِ نگار – 1392

● تراژدی – 1392

● آتش‌ بس 2 – 1393

● عصر یخبندان – 1393

● حکایت عاشقی – 1394

● پولاریس – 1394

● بارکد – 1394

● زرد – 1395

● چهار راه استانبول – 1396

● آشفته گی – 1397

● سونامی – 1397 

● ایده اصلی – 1397

● گربه سیاه – 1399

نمایش خانگی

● رقص روی شیشه – 1397

مستند

● من ناصر حجازی هستم – 1394

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر