یکتا ناص|یکتا ناصر بیوگرافی|یکتا ناصر زندگینامه

یکتا ناصر: اقای حاتمی کیا به من گفت یا در فیلم من بازی می‌کنی یا میکشمت!

سایت شماره یک:

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلوزیون کشور است. یکتا ناصر همسر منوچهر هادی می‌باشد. یکتا ناصر بیشتر در فیلم‌های منوچهر هادی بازی کرده است. یکتا ناصر در مصاحبه‌ای گفت:«آقای حاتمی کیا به من گفت یا در فیلم من بازی می‌کنی یا میکشمت». یکتا ناصر همچنین در مصاحبه خود افزود:«آدم سخت پسندی هستم و راحت هر کاری رو قبول نمی‌کنم».

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

او از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

یکتا ناصر

در سال 76 که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانگرایی و جوان پسندی رفت یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردارد! در این سالها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آنهایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند اما در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی باعث مطرح کردن این هنرمند نشد ( از جمله :پدر خوانده – شب چراغ ) این روند کار تا سال 79 ادامه داشت. تا اینکه در سال 79 تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی ( با من بمان) رقم خورد.

یکتا ناصر

زندگی جای دیگری است فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی پدرام کریمی، منوچهر هادی، بابک کایدان و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده ساخته سال 1392 است. این فیلم در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد.

یکی می خواد باهات حرف بزنه فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، نویسندگی منوچهر هادی و سعید دولت خانی و تهیه کنندگی فرشته مهدی پور ساخته سال 1390 است. داستان این فیلم زنی به نام لیلا است یک هفته فرصت دارد برای امری حیاتی از شوهر سابق اش رضایت بگیرد.

ازدواج

یکتا ناصر در اسفند 1394 وقتی 37 ساله بود با منوچهر هادی 41 ساله ازدواج کرد، آشنایی این دو با فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه از سال 1390 شروع شد. ثمره این زندگی یک دختر بنام سوفیا متولد آذر 1395 می باشد.

یکتا ناصر

خجالتی بودن

اینکه مردم در خیابان تو را می بینند و به تو محبت می کنند، حس لذت بخشی است البته من یک مشکل بزرگ دارم و آن خجالتی بودنم است. آن روزهای اول نمی دانستم وقتی مردم مرا می شناسند و به من نگاه می کنند باید چه کار کنم، باید من به آنها سلام کنم یا آنها به من … (خنده)

زود رنج شدم

فکر می کنم حرفه آدم به خصوص بازیگری می تواند روی نحوه زندگی و شخصیت او تاثیر بگذارد. این شغل خواه ناخواه آدم را حساس‌ تر و نکته‌ سنج‌ تر می کند.

فکر می کنم این زودرنجی را هم از شغلم وام گرفته‌ ام.

یکتا ناصر

مطالعه بازیگری

بعد از اینکه کار بازیگری را شروع کردم سراغ کتاب‌ های تخصصی، کارگردانی، فیلمنامه‌ نویسی، بازیگری و دوربین رفتم. سپس بطوری حرفه ای شروع کردم به فیلم دیدن و از تجربیات اطرافیانم استفاده کردم.

از پرسپولیس تا دوست

اسمش را مادرش برگزیده و طرفدار پرسپولیس است. در برخورد اول بسیار جدی و سرسخت به نظر می رسد اما بسیار مهربان می باشد، از آرام جعفری بعنوان یکی از دوستان صمیمی اش نام می برد.

محسن چاوشی، علیرضا قربانی و سالار عقیلی خواننده های مورد علاقه اش می باشند.

یکتا ناصر

سیاست تلویزیون را قبول ندارم

سریال های زیادی به من پیشنهاد می شود که بنا بدلایلی رد می کنم.

بخاطر سروکار داشتن تلویزیون با طیف گسترده ای از مردم رابطه خوبی باهاش دارم اما اینکه همه سیاست هایش را قبول دارم یا مورد رضایتم است، مسلما خیر.

امنیت ملی همه چیز نیست

این روزها انگار همه دچار روزمرگی شده ایم. می گویند امنیت ملی ما حفظ شده، این مهم است اما همه چیز نیست، بخشی از نیاز جامعه استف ما به امنی روحی، اقتصادی و … هم نیاز داریم.

یکتا ناصر

یکتا ناصر در چه فیلم های سینمایی بازی کرده است؟

ینه بغل (1396)

مشکل گیتی (1394)

آشوب (1394)

فصل نرگس (1394)

کارگر ساده نیازمندیم (1394)

من سالوادور نیستم (1393)

زندگی جای دیگری است (1392)

گنجشکک اشی مشی (1392)

یکی می خواد باهات حرف بزنه (1390) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن جشنواره فیلم فجر (1390)

قند تلخ (1387)

روز برمی آید (1385)

نسکافه داغ داغ (1385)

قتل آنلاین (1384)

سرود تولد (1383)

باران رؤیاها را نمی شوید (1382)

خانه ای در شن (1382)

عاشق مترسک (1382)

فراری (1381)

ساقی (1380)

یکتا ناصر در چه سریال هایی بازی کرده است؟

  جاده قدیم (1394)

دختران حوا (1391)

قند ترش (1385)

اولین شب آرامش (1384)

لبه تاریکی (1383)

تله فیلم «پیش پرده» (1382)

ضربه سوم (1380)

با من بمان (1379)

کاشانه (مجموعه تلویزیونی)

عید آن سال ها (1378–1377)

گل های کاغذی (1376)

یکتا ناصر در چه آثار نمایش خانگی بازی کرده است؟

عاشقانه  منوچهر هادی 

ابله کمال تبریزی

دل منوچهر هادی

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر