مصطفی زمانی|مصطفی زمانی بیوگرافی|مصطفی زمانی زندگینامه

مصطفی زمانی با حضور در فتوکال فیلم «بدون قرار قبلی» از تیپ و قیافه جدیدش رونمایی کرد.

سایت شماره یک:

مصطفی زمانی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون کشور است. مصطفی زمانی در فتوکال فیلم «بدون قرار قبلی» حاضر شد. مصطفی زمانی یکی از بازیگران این فیلم می‌باشد. فیلم «بدون قرار قبلی» با کارگردانی بهروز شعیبی ساخته شده و بازیگرانی همچون ، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، امین میری، محمد کیانی، عرفان ابراهیمی، رضا صابری، حامی ترابی، صابر ابر حضور دارند. گفتنیست مصطفی زمانی به همراه الهام کردا در مراسم فتوکال دیشب حضور داشته است.

مصطفی زمانی

مصطفی زمانی

بیوگرافی مصطفی زمانی

 مصطفی زمانی 31 خرداد سال 1361در فریدونکنار متولد شد. او با بازی در سریال یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت رسید.

یوسف پیامبر، نام یک مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی یوسف به کارگردانی فرج الله سلحشور است. این سریال به داستان پر فراز و نشیب زندگی یوسف می پردازد. مصطفی زمانی در این سریال نقش حضرت یوسف را بازی کرد.

از بچگی عاشق بازیگری بوده وقتی وارد دانشگاه شد به بازیگری در تاتر پرداخت معتقد است فضای رشد پیشرفت برای جوانان و نوجوانان علاقه مند در شهرستانها کم و محدود است میان بازیگران مرد محمدرضا فروتن را خیلی دوست دارد به نظر او هدیه تهرانی هنرپیشه تاثیرگذاری است بازی فروتن و تهرانی را در قرمز خیلی دوست دارد.

از طریق دوستش متوجه شد برای سریال یوسف دنبال بازیگر هستند ابتدا هیچ شانی برای خود قائل نبوده روز اول تست هول شده و دیالوگهایش را فراموش کرده پیش از تست دوم کتاب یوسف در آینه تاریخ را خواند بعد از تست دوم قراردادی 6 ماهه امضا کرد. برای ایفای بهتر نقش به کلاسهای بازیگری سوارکاری و بدنسازی رفت به خاطر فشارهای حاکم بر فضای کار 2 بار انصراف داده . بازیگر نقش نوجوانی یوسف پسرعمه زمانی است .کتایون ریاحی را بهترین انتخاب برای نقش زلیخا میداند .

مصطفی زمانی

در باشگاه بدنسازی با محمدرضا فروتن آشنا شد .آرزوی بازی با مرحوم خسرو شکیبایی را داشت .بسیار احساساتی است . بازیگری را دوست دارد .امیدوار است بازی در نقش یوسف ویترین خوبی برای او باشد اجازه بازی در کلاه پهلوی را نداشت .هنوز ازدواج نکرده و مجرد است .طبق قرارداد تا پایان سریال حق بازی در هیچ فیلمی را ندارد معتقد است محمدرضا گلزار حقش بوده که دارای چنین جایگاهی در سینما شده . پارسا پیروزفر را هنرپیشه ای باسواد میداند . از نظر او حامد بهداد دوست داشتنی و عجیب است . علی دایی را سمبل اراده میداند .

او پس بازی در سریال یوسف پیامبر در سال 1387 در سریال در چشم باد دیده شد. 

در چشم باد مجموعه تلویزیونی تاریخی حماسی است که فیلمبرداری آن از مهرماه سال 1382 در لوکیشنی واقع در شمال کشور آغاز شد، به مدت 5 سال به طول انجامید و در نهایت در اواخر سال 1387 به پایان رسید.

فیلم سینمایی آل اولین تجربه سینمایی مصطفی زمانی بود. آل فیلمی به کارگردانی بهرام بهرامیان و ساخت سال 1388 است.

مصطفی زمانی

خلاصه:مهندس جوانی از طرف هیأت مدیره شرکت محل کارش، همراه زن باردار خود عازم یک مأموریت کاری در ایروان می شود. به تدریج روزهای آفتابی این زوج، جای خود را به روزهای تیره می دهد. حوادثی در راه است.

سال 1389 یکی از پر کارترین سالهای کاری این بازیگر جوان بود که در 5 فیلم قصه پریا ، پریناز ، اینجا تاریک نیست ، سوت پایان و یک عاشقانه ساده به ایفای نقش پرداخت.

ماجرای عاشقی

دو بار تابحال عاشق شدم ! اولین بار فکر کنم 19 یا 20 سالم بود ، دومین بار هم بماند.

من در اوج جوانی عاشق بوده‌ ام و نمی‌ توان گفت نیاز به عشق نداشته‌ ام اما رابطه‌ ای عاشقانه شبیه آنچه برای فرهاد در سریال شهرزاد اتفاق افتاد را نداشته‌ ام.

دست می کشیدند تا شفا بگیرند

عده ای ابراز علاقه عجیب و غریبی بعد از بازی در سریال یوسف پیامبر داشتند مثلا به خاطر نقش یوسف پیامبر به من دست می کشیدند که شفا بگیرند.

درونم خراب است

ظاهرم خوشگل و پاک بنظر می رسم اما درونم خراب است و می ترسم مردم بفهمند و دستم رو شود چند سال پیش می خواستم روزه بگیرم روز اول آپاندیسم ترکید.

مصطفی زمانی

غذای مورد علاقه

سوپ ، عاشق نودل هستم عشق است دیگر ، سوپ هم فقط رشته داشته باشد کافیست یعنی من می توانم در دهات های چین هم زندگی کنم و مدام نودل بخورم.

دوستان هنری

دوستان زیادی دارم اما همایون ارشادی و فرهاد آئیش از دوستان نزدیکم هستند و جدا از دوستان صمیمی که در حوزه های دیگر هنری دارم با این دو نفر دم خورترم.

اکبر عبدی را دوست دارم

اکبر عبدی در همه نقش هایی که پیش از 15 سال اخیر بازی کرد شاهکار است ، من کسی مثل ایشان سراغ ندارم که دیوانه وار در نقش هایش فرو رود.

مصطفی زمانی

خریت مشهور شدن 

قبل از بازیگر شدن فوتبال بازی می کردم گاهی اوقات هم می رفتم به رختخواب که خیالبافی کنم که این کار را خیلی دوست داشتم. بامزه ترین خیالبافیم همین خریت بوده که می دانستم مشهور می شوم.

اجبار برای اینستاگرام

من در زمان ساخت شهرزاد 1 به دلیل قراردادی که با این سریال داشتم باید اینستاگرامم را فعال می کردم و بعد که فصل یک تمام شد صفحه ام را غیرفعال کردم. با توجه به تجربه شخصی ام در اینستاگرام احساس می کنم بصورت حرفه ای با مسائل مختلف در این فضا برخورد نمی شود.

از روحانی حمایت نکردم

یادم هست سال 92 سر سریال شهرزاد بودم و دکتر حسن روحانی کاندیدا بودند و تعدادی از همکارانم در پروژه شهرزاد از کاندیداتوری ایشان حمایت می کردند. من چون نخواستم در این حرکت شرکت کنم در فضای مجازی مورد حمله بسیاری قرار گرفتم.

مصطفی زمانی

تقلید صدا در کودکی

در گذشته بازیگری برایم جدی نبود البته بچه که بودم تقلید صدا می‌ کردم یا در نمایش ‌های مدرسه نقش‌ هایی را به ‌عهده می ‌گرفتم اما شیفته بازیگری نبودم.

اگر بچه دار بشم 

می گذارم بچم هر کاری دلش می خواهد انجام دهد ، حتی اگر خواست مدرسه نرود هم نرود اصلا اجازه می دهم هر جا دلش می خواهد بزرگ شود.

نمی گذارم برای چیزهای بی اهمیت خودش را ناراحت کند.

باشگاه بدنسازی

بدم نمی آید به باشگاه بدنسازی بروم ولی نمی توانم تحمل کنم ، خنده ام می گیرد وقتی کسی کنارم فریاد می زند تا بتواند یک چیزی را بلند کند.

ازدواج

در مقاطع مختلف عکس های مصطفی زمانی با چهره هایی چون پگاه آهنگرای و هنگامه حمیدزاده با تیتر ازدواج و همسرش منتشر شده که صحت ندارد.

پرسپولیسی ام

من هم مثل خیلی از مردم از بچگی عاشق فوتبال بودم ، زمان ما خبری از فضای مجازی و بازی های اینترنتی نبود من هم از همان موقع به فوتبال علامند شدم. پرسپولیس تیم مورد علاقه من است و همه بازیکنان این تیم را دوست دارم ولی اگر بخواهم یک نفر را انتخاب کنم سید جلال حسینی گزینه من است.

مصطفی زمانی

کار سینمایی

● ری ‌را – 1398

● سارا و آیدا – 1395

● لابی – 1395

● یک روز بخصوص – 1394

● تیک آف – 1394

● ماهی سیاه کوچولو – 1393

● جامه ‌دران – 1393

● خط ویژه – 1392

● آینه شمعدون – 1391

● برلین 7- – 1391

● جیب بر خیابان جنوبی – 1390

● من همسرش هستم – 1390

● قصه عشق پدرم – 1390

● ملکه – 1390

● یک عاشقانه ساده – 1389

● سوت پایان – 1389

● پریناز – 1389

● بوی گندم – 1389

● قصه پریا – 1389

● کیفر – 1388

● بدرود بغداد – 1388

● آل – 1388 

کار تلویزیونی

● در چشم باد – 1387

● یوسف پیامبر – 1387 

شبکه خانگی

● کرگدن – 1398

● نهنگ آبی – 1397

● شهرزاد (فصل سوم) – 1396

● شهرزاد (فصل دوم) – 1395

● شهرزاد (فصل اول) – 1394

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر