بهاره رهنما| بهاره رهنما و حاجی

بهاره رهنما بعد از اینکه افسرده شده بود حالا دوباره خیلی پرکار شده و با تلبیغ سالن های آرایش و مزون هم خودش رو خوشگل می کنه و هم پول درمیاره

سایت شماره یک:

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک است. بهاره رهنما بازیگر مطرح مدرک کارشناسی حقوق قضایی خود را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسرسابق بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود که آنها دختری به نام پریا دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی بانو را دارد.بهاره رهنما برای اولین بار با یک فیلم به نام افعی که یک فیلم اکشن بود، به سینما‌ آمد. دومین تجربه بهاره رهنما فیلم عاشقانه بود که با همسرسابقش (پیمان قاسم خانی) دراین فیلم بازی کرد

بهاره رهنما

بهاره رهنما گویا از همسرش دومش هم جدا شده و دیگر با امیر خسرو عباسی زندگی نمی کند. البته هنوز هیچ کدام از این دو نفر این موضوع را تائید نکردند اما شواهد و قرائن گویای آن است که حداقل بهاره و حاجی دیگر باهم زندگی نمی کنند.

بهاره رهنما

به گزارش «شایانیوز» بهاره رهنما بعد از اینکه از پیمان قاسمخانی جدا شد سال 96 با امر خسرو ازدواج کرد. آشنایی این دو هم از آنجایی شروع شد که بهاره با شرکت آرایشی بهداشتی آقای عباسی کار تبلیغاتی انجام می داد و این تبلیغ محصول سرانجام به ازدواج ختم شد.

تا همین چند ماه پیش بهاره و حاجی در ظاهر رابطه بسیار گرم و صمیمی داشتند و همه هفته در کنار هم عکس و ویدیو در فضای مجازی منتشر می کردند و قربان صدقه هم می رفتند اما بعد از سفر پرماجرای بهاره به ترکیه و حواشی که ایجاد کرد گویا رابطه این زوج سرد شد. البته در آن مقطع هم امیر خان کاملا پشت بهاره درآمد و از همسرش حمایت کرد. اما هر چه زمان گذشت حضور این دو نفر در زندگی همدیگر کمرنگ و کمرنگ تر شد و در نهایت به نظر می رسد این دو از هم جدا شدند.

در ایام اخیر با وجود اینکه امیر خسرو خیلی فعال بود و چند شعبه جدید و مراسم رونمایی برگزار کرد اما بهاره رهنما در هیچ یک از این رویداد ها شرکت نکرد و امیر خسرو هم برای روز زن هیچ پیام تبریکی برای بهاره رهنما نفرستاد.

بهاره که انگار از حاجی فاصله گرفته بعد از مدتی کم کاری که به نظر افسرده شده بود و خیلی دل و دماغ کار کردن نداشت دوباره پرکار شده و با سفر به چابهار و سپس حضور تبلیغاتی در شیراز انگار دوباره خود را احیا کرده است.

بهاره خانوم وقتی به تهران برگشت دوباره شد همان بهاره ای که در یکی دو سال اخیر می شناختیم. خانوم تند و تند سالن آرایش و زیبایی تشریف می برن و هم دستی به سر و روی خود می کشند و هم با تبلیغ در اینستاگرام پول به جیب می زنند.

بهاره رهنما

البته بهاره انگار مصمم است این بیکاری چند هفته را هم جبران کند چرا که خانوم گویا در یک روز چند تا سالن آرایش و زیبایی رفتند و حسابی به خودش رسید!

خانوم ابتدا به مرکز زیبایی نیاوران رفتند و سر و صورت و موها ها را حسابی آرایش کردند و خوشگل شدن سپس بهاره از آنجا به یک مرکز زیباسازی ناخن رفتند و در حالی که ناخن های کوتاهی هم داشت پیش فریال خانم مدرس بین المللی ناخن ناخن هاش رو زیباسازی کرد.

بهاره دنبال زیبا شدن است یا پول درآوردن؟

بهاره خانوم البته همی این کارها را برای تبلیغ و پول انجام می دهد. چرا که خانوم بازیگر یک آرایشگر و میکاپ آرتیست مخصوص دارد و هر وقت می خواهد محیای حضور در یک مراسم و جشن شود فقط پیش مریم رهنما می رود.

مریم خانوم از خفن ترین میکاپ آرتیست های ایران است و در خیلی از تصاویر بهاره رهنما دیده شده و خیلی ها میگویند وی خواهر او می باشد. که در ادامه تصویری از آن ها را مشاهده می کنید.

بهاره که معلوم حاجی این روزها کجاست؟

بهاره رهنما که انگار روزگارش اوکی شده و سخت مشغول تبلیغ و بلاگری است اما حاجی کجاست و این روزها چه می کند؟ همان طور که در ابتدا گفتیم امیر خسرو این روها سخت مشغول بیزینس است و شعبه افتتاح می کند و محصول تازه رونمایی می کند. از این ها که بگذریم حاجی بعد از بهاره گویا به سراغ دخترش انیس رفته و حالا که انگار بهاره نیست بیشتر وقت و اوقات خالی خود را در کنار او می گذارند.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر