رامبد جوان|رامبد جوان زندگینامه|رامبد جوان بیوگرافی

فیلم رقصیدن رامبد جوان به شکل عربی لو رفت!!!

سایت شماره یک:

رامبد جوان مجری، کارگردان و بازیگر سینما و تلوزیون است. رامبد جوان چندین فصل خندوانه ساخته و در آن، مجری‌گری می‌کند. اخیرا فیلمی از رامبد جوان لو رفته که در آن پوشش عربی به تن دارد و به نحوه عرب‌ها می‌رقصد. مشخص نیست رامبد جوان در کجا به شکل عربی رقصیده است. احتمال می‌رود رامبد جوان بعد از لو رفتن این فیلم، با محدودیت‌هایی از جانب صدا و سیما مواجه شود!

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان دراولین روز از دی ماه سال 1350 در محله شهرآرای بدنیا آمد، او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون میباشد.

کودکی رامبد جوان از زبان خودش

رامبد جوان در یک خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. رامبد جوان یک خواهر به نام پوپک دارد که 8 سال از خودش بزرگتر است. رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است. چندان به فوتبال علاقمند نیست و موسیقی را خیلی دوست دارد اما ترجیح میدهد از هیچ خواننده ای اسم نبرد. دوست صمیمی رامبد ، اشکان خطیبی است.

رامبد جوان

ازدواج رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد.

اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. این دو در سریال مسافران با یکدیگر هم بازی بودند. داستان آشنایی رامبد و سحر نیز از یک نمایش تئاتر کلید خورد. سحر دولتشاهی عضو گروه تئاتر پسیانی بود و آتیلا پسیانی در این آشنایی نقش پر رنگی داشته است.

جدایی رامبد جوان و سحر دولتشاهی

رامبد جوان بعد از مدتی از سحر دولتشاهی طلاق گرفت و ارتباطش را با او قطع کرد.

رامبد جوان

ازدواج تا شایعه جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان

زمزمه ای که این روزها در محافل خصوصی و فضای مجازی می شنویم عدم توافق رامبد جوان و نگار جواهریان برای زندگی مشترک است. برخی افت سری جدید برنامه خندوانه را به خاطر این موضوع می دانند و برخی هم سرحال نبودن و عدم نشاط و انرژی سابق او را به این دلیل، الصاق می کنند.

خلاصه اینکه بر سر جدایی قبلی رامبد از سحر دولتشاهی حواشی زیادی به وجود آمد که حتی رامبد در مصاحبه ای نسبت به آن واکنش تندی نشان داد و گفت:ترجیح می دهم به عنوان یک رفتار مقاومتی در برابر این جنس از هیجان برای دانستن زندگی شخصی، کاملا به حق در برابر همه اعلام کنم دوست ندارم درباره زندگی خصوص ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم. اگر می خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی می کردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است.

رامبد جوان

فعالیت بازیگری رامبد جوان

تئاتر شروعی برای ورود به به عرصه نمایش و فعالیت های هنری این کمدین محبوب بود. او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت کرده و از سال 1373 به عنوان بازیگر تئاتر مشغول فعالیت بوده است. اولین کارگردانی اش در تئاتر هم تئاتری برای معلولین بوده که به گفته خودش بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است. او در همین سال در مجموعه صرفه جویی در آب کارش را در تلویزیون شروع کرد و سپس در برنامه نوروز 74 نقش آفرینی داشت.

رامبد جوان در خانه سبز

پس از آن در سال 74 در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام نقش کوتاهی داشت که در نهایت باعث مورد توجه قرار بگیرد و همان سال در مجموعه فروشگاه به کارگردانی احمد بهبهانی نقش آفرینی کند. جوان همچنین بین سال های 74 و 75 در مجموعه نوعی دیگر بهروز بقایی هم حضور داشت.

خانه سبز سکوی پرشی برای معروف شدن فرید صباحی یا فرید جینگلبرد نامی بود که در سال های پخش یکی از پرطرفدارترین سریال های دهه هفتاد از دهان همه مردم شنیده می شد. سریال خانه سبز با هنرمندی خسرو شکیبایی، مهرانه مهین ترابی، اکرم محمدی، مرحومه حمیده خیرآبادی، آتنه فقیه نصیری و البته رامبد جوان، روایتی خودمانی و شیرین بود از رابطه چند خانواده با مزه که در یک ساختمان زندگی می کردند و هر بار برای هر کدام اتفاقی رخ میداد و دیگران با همکاری و همدلی آن مشکل را برطرف می کردند.

از کارهای ضعیف پس از خانه سبز تا احیای محبوبیت رامبد جوان کارش را در سال 76 با سرزمین سبز به عنوان بازیگر ادامه داد که دنباله ای نچسب و کم رمق از خانه سبز بود و در همان سالها هم فرصت پخش پیدا نکرد تا با تاخیری حدود 10 ساله پخش شود. شاید همین تاخیر یکی از عوامل دیده نشدن سریال به خاطر تغییر ذائقه مخاطبان بود. بعد از آن به سراغ نویسندگی رفت.

برنامه خنداونه

ایده اولیه این برنامه «خندوانه» از سال 85 در ذهن من بود ، اما شرایط ساخت آن به دلایل مختلف پیدا نمی شد بالاخره در سال 1393 همه چیز با هم جور شد. با درایت و پشتیبانی خوب مدیر محترم شبکه نسیم یعنی دکتر کرمی که مدیر فوق‌ العاده‌ ای هستند ، توانستم این برنامه را با یک گروه کاملا حرفه‌ ای روی آنتن ببرم.

رامبد جوان

3 اصل زندگی ام

من در زندگی ام سه اصل دارم ؛ اول اینکه نمی دانم تا چه زمانی زنده هستم پس به اتفاق‌ های قبل و بعد فکر نمی کنم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. دوم اینکه دوست دارم از لحظه‌ هایم لذت ببرم و به نظرم کسی که تمام مدت ذهنش درگیر مسائل مختلف است، نمی تواند حال خوشی داشته باشد. سوم اینکه من وقتی قرار است کاری انجام دهم ، به حرف‌ های دیگران توجهی نمیکنم و کارم را انجام میی دهم.

از موسیقی تا چوپانی

موزیسین ، یه مدت ویولن می زدم اما اگر موزیسین هم نمی‌ شدم ، جراح زیبایی می‌ شدم. اگر جراح زیبایی نمی‌ شدم بوکسور می‌ شدم ، اگر بوکسور نمی‌ شدم ، قهرمان شطرنج و اگر همه اینها نمی‌ شدم حتما یک چوپان می‌ شدم.

حکومت باید عقب نشینی کند

الان دوره ای است که حکومت و تفکر حکومتی باید عقب نشینی کند تا مردم حداقل در فضای مجازی در همه زمینه های تجربه کسب کرده وتصمیم بگیرند. حکومت فکر نکند که دانای کل است و از همه عاقل تر بوده و می تواند در همه موضوعات ورود کند.

رامبد جوان

سر شوخی با مادر نگار

مادر نگار خیلی خانم جدی و با شخصیتی است ، روز های اول که من به خانه نگار می رفتم یکبار مادرش با جدیت تمام من را «ژامبون جان» صدا کرد. آنجا بود که خیلی خندیدم و دیگر سر شوخی باز شد.

اخراج از دانشگاه

در سال 1371 همزمان با بازی در روی صحنه در رشته تئاتر دانشگاه آزاد قبول شد اما در نهایت یکسال بعد بخاطر مشکلات اخلاقی از دانشگاه اخراج شد !

سوال سخت از رهبری

در سال 1376 رامبد جوان 26 ساله در دیدار گروهی از جوانان با آیت الله سید علی خامنه ای به مناسبت روز جوان ، او سوال جالبی از مقام معظم رهبری پرسید.

پرسش ایشان این بود:

شما به عنوان بهترین مشاور ما ، همانجور که فرمودید جوان نیاز به هیجان دارد و باید یک جوری هیجان خود را دفع بکند و ازش استفاده هم بکند از طرفی خدمات فرهنگی به جوانان داده می شود که مربوط به تفکرات است مانند کتاب و فیلم ولی چه باید بکنیم که این حس هیجان هم در جوان ارضاء شود ولی در عین حال درست هم باشد و استفاده صحیح از آن بشود؟

مقام معظم رهبری در شروع پاسخ خود از این سوال ، بعنوان سوال سخت ازش یاد کرد و به مدت 5 دقیقه به آن پاسخ دادند.

رامبد جوان

جوایز و افتخارت

● سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بهمن 1391 برای فیلم گناهکاران

● بهترین برنامه تلویزیونی در جشن حافظ تیر 1394 برای خندوانه

● جایزه بهترین کارگردانی دوره بیستم جشنواره بین ‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را در سال 1384 برای فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه

● اکران شش میلیاردی فیلم ورود آقایان ممنوع ، اکران این فیلم در 29 مین جشنواره فجر و انتخاب این فیلم به عنوان یکی از پرمخاطب ‌ترین فیلم های رمضان سال 1390

فیلم‌های سینمایی

۱۳۹۵    فیلم نگار    کارگردان

۱۳۹۲    آزادی مشروط    بازیگر

آذر، شهدخت، پرویز و دیگران    بازیگر

۱۳۹۱    نیکان و بچه غول    بازیگر

گناهکاران    بازیگر

۱۳۹۰    آزمایشگاه    بازیگر

۱۳۸۹    دختر شاه پریون    بازیگر

دیو و دلبر    بازیگر

۱۳۸۸–۱۳۸۹    ورود آقایان ممنوع    کارگردان

۱۳۸۸    پسر آدم، دختر حوا    بازیگر، کارگردان

۱۳۸۷    شبی در تهران    بازیگر

۱۳۸۶    جعبه موسیقی    بازیگر

۱۳۸۵    زن بدلی    بازیگر

سوغات فرنگ    بازیگر

نسل جادویی    بازیگر

۱۳۸۳    اسپاگتی در هشت دقیقه    بازیگر، کارگردان

مکس    بازیگر

۱۳۸۲    صورتی    بازیگر

۱۳۷۹    سیندرلا    بازیگر

۱۳۷۸    مومیایی ۳    بازیگر

۱۳۷۶    کمکم کن    بازیگر

پشت دیوار شب    بازیگر

سریالهای رامبد جوان

۱۳۹۵–۱۳۹۳    خندوانه

۱۳۹۲    پژمان

۱۳۹۲    کلاه‌قرمزی ۹۲

۱۳۹۱    گپ

۱۳۹۰    ساختمان پزشکان

۱۳۸۹    توطئه فامیلی

۱۳۸۸    مسافران

۱۳۸۷    نشانی

۱۳۸۱    باغ بلور

۱۳۸۰    گمگشته

۱۳۷۹    ولایت عشق

۱۳۷۷    کت جادویی

هتل

۱۳۷۶    تولدی دیگر

در همین حوالی

سرزمین سبز

۱۳۷۵    خانه سبز

۱۳۷۴–۱۳۷۵    نوعی دیگر

۱۳۷۴    فروشگاه

همسران

نوروز ۷۴

۱۳۷۳    صرفه جویی آب

تگ های مرتبط

ارسال نظر