نفیسه روشن| طلاق نفیسه روشن

نفیسه روشن که چند ماهی میشه وارد رابطه عاشقانه دومش شده تصویری از خود همراه با دست همسرش منتشر کرد اما همچنان چیزی از آقا رو نکرد!

سایت شماره یک:

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است. نفیسه روشن هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.نفیسه روشن دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است. نفیسه روشن از چندی پیش درگیر حواشی عجیبی بود. این حواشی همزمان با انشتار فیلم عروسی این بازیگر شروع شد و بعد از آن شایعه طلاق نفیسه روشن از همسرش سوژه داغ فضای مجازی بود.

نفیسه روشن

نفیسه روشن از هنرمندان پر کار تا چند سال پیش بود که حالا دیگر او را در سینما و تلویزیون نمی بینیم و به همین دلیل خانم بازیگر در صفحات مجازی به خصوص اینستاگرام فعالیت بسیار زیادی دارد و تا مدتی هم با اخبار و حواشی اش اینستا رو ترکونده بود.

به گزارش«شایانیوز» نفیسه روشن مهر ماه برای اربعین به کربلا رفته بود اما حالا جدا از اینکه چقدر ریاکاری کرد و مصاحبه داشت، در راه برگشت به گفته خود عاشق می شود و برای بار دوم ازدواج می کند اما هیچگاه همسرش رو نشون نمیده و تنها بعضی اوقات بازویی، دستی، گلی چیزی از آقای شوهر رونمایی میکنه. خانم بازیگر در همین راستا به تازگی عکسی از خود استوری کرد و نوشت: خودم را به دستان پر قدرررت تو سپرده ام.

این جمله نفیسه روشن با نظرات مختلفی همراه بود و البته مثل همیشه دریایی از انتقادات! ناگفته نماند گاهی برخی از هنرمندان خود نیز میخواهند که در حواشی باشند و این گونه از یاد نروند!

اما این بار اولی نبود که نفیسه روشن موش و گربه بازی درآورد و کاربران رو تو سوال و تعجب گذاشت. همسر دوم نفیسه خانوم کیست هنوز خیلی مشخص نیست و خود خانم بازیگر هم خیلی مبهم و رمزآلود از حاجی جدیدش صحبت می کند و حتی برخی رسانه ها گفتند که نفیسه روشن دوباره با همسر اولش وارد رابطه شده و با هم آشتی کردند. عکس هایی هم که نفیسه از همسر جدیدش منتشر کرده همه نصفه و نیمه است و انگار خانوم بازیگر دلش نمی خواهد عشقِ جدیدش شناخته شود.

نفیسه روشن

خونه زندگی لوکس نفیسه روشن

نفیسه روشن همانطور که گفتیم رو آورده به اینستاگرام و از این طریق با مخاطبین ارتباط داره البته که ارتباطی نه چندان دوستانه! زیرا خانم بازیگر اصولا اهل خودنمایی هستند و گاهی ریز به ریز زندگی خود را پهن اینستا میکنند و اگر کاربران هم انتقاد کنند بِهشون بر میخوره و با لحن و کلماتی بسیار تند و ناجور جواب میدهند.

نفیسه روشن مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که گویا قصد این رو داشته که کبوتر های لب پنجره رو نشون بده اما انقدر از دور گرفته شد و ریز و مجلسی دوربین رو میچرخونه که زندگی لاکچریشونم مشخص بشه! این رفتار تقریبا از نفیسه روشن بعید بود اما ظاهرا بلاگری و شاخ شدنُ البته چشم و هم چشمی روی ایشون هم تاثیر گذاشته! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

نفیسه روشن

نفیسه و مامان جانِ مو بلوندش

نفیسه روشن تصاویر زیادی هم از خانواده اش تا به حال گذاشته و از داداش های خلبانش تعریف کرده. حالا مدتی پیش به بهانه روز مادر تصاویری از مامان خانم گذاشته و ابراز علاقه به خانواده اش می کند. البته نفیسه پیشتر هم از مادرش عکس و ویدیو منتشر کرده بود.

البته نفیسه برای مادرش یک کپشن جالب هم منتشر کرد و نوشت:

مادر جان جانانم.

نفس جانه دلم

دلم میخواست برای تولدت این عکسو بذارم

مادرم ببخش دختر بدی بودم.

ببخششششش هیچ وقت حرفتو گوش ندادم چون به بابای سرتق جانه نظامیم رفتم

نفیسه روشن تو نقش مظلوم، تو واقعیت شاخ

نفیسه روشن برخلاف نقش های مظلومی که در سریال ها داشت در واقعیت بسیار تند و تیز و قرتی می باشد. نفیسه خانم روشن به تازگی تصاویری از خود منتشر کرد که با آرایشی جذاب بسیار زیبا و دلنشین شده است.

البته این تصاویر هم آتلیه ای است و پر از فیلتر و روتوش اما باز هم از عکس های قبلی که نفیسه خانم با تاج و آرایش و میکاپ های عجیب و غریب که منتشر می کرد بسیار بهتر و معقول تر است.

نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌ اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

در ادامه فیلم عروسی اول نفیسه روشن را مشاهده می کنید که پخش شده بود!

تگ های مرتبط

ارسال نظر