رضا رویگری| همسر رضا رویگری

رضا رویگری در آیین نکوداشت خود در جشنواره تئاتر فجر، با طعنه به مدیران سینمایی گفت: «بالاخره بعد از ۶۰ سال، جایزه‌ای به ما دادند، اما دیر بود، چون دست من دیگر جان ندارد این تندیس را نگه دارد. با این‌حال، از بچه‌های تئاتر تشکر می‌کنم که لوطی‌تر از سینمایی‌ها هستند.»

سایت شماره یک:

نکوداشتِ رضا رویگری، بازیگر و خواننده، بخشی از آیین پایانی چهلمین جشنواره تئاتر فجر بود که امشب (سه شنبه ۲۶ بهمن) در تالار وحدت برگزار شد.

در آغازِ این آیین نکوداشت، کلیپی از تصاویر انقلاب با صدای رضا رویگری و سرود معروف «الله الله» پخش شد و در ادامه، این بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما و تلویزیون، روی صحنه آمد.

رضا رویگری که چند سال است پس از سکته مغزی، از نظر جسمانی ضعیف شده است، در سخنانی کوتاه گفت: «این جشنواره برای ما ارزش ویژه ای دارد. امیدوارم هر سال باشد و با بچه های شهرستان، دور هم جمع شویم.»

رویگری در ادامه با بیان این که تا کنون یک صدآفرین هم نگرفته و این هدیه برایش ارزشمند است، گفت: «بالاخره بعد از ۶۰ سال روی این صحنه، جایزه ای به ما دادند، اما دیر بود، چون دست من دیگر جان ندارد این تندیس را نگه دارد و برایم سنگین تر شده است. اما از بچه های تئاتر تشکر می کنم که لوطی تر از سینمایی ها هستند. تئاتر، خانه همه ماست.»

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر