مرجانه گلچین| عکس مرجانه گلچین

تصویر جدیدی که مرجانه گلچین بر مزار خواهر تازه از دست رفته اش به اشتراک گذاشت.

سایت شماره یک:

مرجانه گلچین متولد 2 اسفند 1347 در تهران ، مرجانه گلچین بازیگر سنما و تلویزیون است.مرجانه گلچین تحصیلکرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد مرجانه گلچین  تجربه دوبله و گویندگی را هم دارد .تصویر جدیدی که مرجانه گلچین بر مزار خواهر تازه از دست رفته اش به اشتراک گذاشت.

مرجانه گلچین

میترا جانم، خواهر عزیزم، میترای قشنگم با کدوم یکی از خاطراتت خداحافظی کنم؟ ، با مهربونیات؟، با دلواپسی های خواهرا نه ات که همیشه نگران بودی سر یکیمون بلایی نیاد،؟ با  مظلومیتت ، باصدای قشنگت وقتی از بانو پریسا میخوندی خدا ، مرا جز برای غم ها نیافریده، فلک ندانم، چگونه نقش مرا کشیده، :sob:؟ تو امروز نه خواهرم، که  سالهاست  داغ بر دلمون گذاشتی ، سالهاست که بودی و در فراقت میسوختیم،  بخواب خواهرم:sob: اروم بخواب:sob: دیگه دلواپس هیچی  نباش ،  قول میدم حواسم به تنها عشقت، شعله زندگیت باشه:pray:، قول میدم خاله خوبی برای تنها  دردونت باشم: سلام  من رو به نازنین های از دست دادمون برسون  به مادر،پدر، برادر به خدای رنگین کمونها به گل های پر پر شده میهنم.

مرجانه گلچین

زندگی نامه مرجانه گلچین

بعنوان آخرین فرزند در یک خانواده با سه برادر و دو خواهر بزرگتر در تهران به دنیا آمد ، پدرش نظامی و اصالتا تورک زنجانی و مادرش گیلانی می باشد .

در سال 1356 وقتی 9 ساله بود توسط خواهرش (منیژه) که بازیگر تئاتر بود به غلامحسین لطفی برای بازی در مجموعه ای بنام اخلاق در خانواده معرفی شد .

تولد 53 سالگی مرجانه گلچین کنار طلا گلزار و همکارانش

با این سریال اولین بار جلوی دوربین رفت سپس به سمت تئاتر کودکان رفت و روی صحنه تجربیات زیادی بدست آورد .

مرجانه گلچین مانند همیشه زیبا و خوش استایل با ساحلی مشکی و مانتو زرد رنگ ظاهر شد .

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

فعالیت مرجانه گلچین

زمینه فعالیت: سینما، تئاتر، تلویزیون

تولد: ۲ اسفند ۱۳۴۷ تهران

محل زندگی: تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: هنرپیشه، دوبلور، گوینده رادیو و خواننده

سال‌های فعالیت: ۱۳۶۰ تا اکنون

همسر: کریم آتشی (جدا شدند)

مدرک تحصیلی: فارغ‌التحصیل از هنرستان موسیقی و کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه سوره

مرجانه گلچین سال 61 توسط خواهرش برای بازی در سریال اخلاق در خانواده به غلامحسین لطفی معرفی شد. و بعد از آن تئاتر کودکان را کار کرد.

بازی در مجموعه تلویزیونی آینه عبرت باعث شهرت او شد. دهه 60 برای مرجانه گلچین سال پرکاری بود ولی مرجانه گلچین وقتی دید که تحصیلش در ایران به مشکل روبرو میشود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. به مدت 10 سال در کارش وقفه ای می افتد ولی بعد از بازگشت و بازی در سریال بزنگاه در سال 87 دوباره به شهرت میرسد.

مرجانه گلچین

ازدواج و طلاق مرجانه گلچین

مرجانه گلچین با کریم آتشی تهیه کننده و کارگردان سینما ازدواج میکند ولی ازدواج آنها دوامی نداشت و به طلاق منجر شد.

مرجانه گلچین

فرزند نداشتن مرجانه گلچین:

«من مادر نشدم.» این جمله شاید خیلی کوتاه باشد اما تصمیم گیری برای آن کار راحتی نبود اما تصمیمی بود که گرفتم. دلیلش هم این بود که من عاشق کارم بودم و این وقف بودن در کار با مسئولیت مادری ام در تضاد بود. به خودم میگفتم، بچه رسیدگی و پرستاری میخواهد و نمی توان او را به بهانه کار به حال خود رها کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر