خودرو|قیمت خودرو|قیمت خودرو خارجی

قرار شده تعداد زیادی خودرو به بازار از طرف کارخانه تزریق شود!

سایت شماره یک:

رئیس بازرسی کل کشور از تزریق ۵۰ هزار خودرو توسط خودروسازان به بازار خبر داد و بیان کرد: متاسفانه برخی از مسئولان دولت قبل به جای مدیریت، مرتب مردم را به سرمایه گذاری در بورس تشویق می‌کردند که متاسفانه بسیاری از مردم متضرر شدند و اعتماد خود را نسبت به این بازار از دست دادند.

ذبیح الله خداییان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور و سخنگوی قوه قضاییه دیشب در برنامه نگاه یک، گفت: برگزاری علنی محاکمات مفسدان اقتصادی و انتشار جریان محاکمات پیگیری شد تا کسی که مرتکب فساد اقتصادی شده و اخلال در نظام اقتصادی دارد به اطلاع مردم برسد و تاکید شد تا مجوز لازم برای انتشار آن‌ها داده شود.

او همچنین افزود: مسائلی مانند بورس، پیگیری و ساماندهی کالاهای موجود در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، گمرکات، بنادر، رمزارزها، گران فروشی، خصوصی سازی، جلوگیری از زمین خواری موضوعاتی بودند که مورد توجه رئیس قوه قضاییه قرار گرفتند و بر آن‌ها تاکید شد.

سخنگوی قوه قضاییه در مورد ورود دستگاه قضا به موضوع خودروسازان ابراز کرد: کوتاهی‌هایی در صنعت خودرو صورت گرفته که توجیهی ندارد و مردم هم حق دارند که ناراحت و ناراضی باشند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر