ایران خودرو| پیش فروش ایران خودرو

در جدول زیر قیمت روز انواع پژو را در بازار مشاهده می‌کنید

سایت شماره یک:

 قیمت  پژو ۴۰۵ صفر مدل ۱۴۰۰ SLX به ۳۰۸ میلیون تومان رسیده است که نسبت به دو روز گذشته یک میلیون گران شده است. همچنین  قیمت پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز مدل ۹۹ حوالی ۲۸۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود که نسبت به دو روز گذشته ۴ میلیون گران شده است.

 

 قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای (دنده ای مدل ۱۴۰۰) یا همان ۲۰۷ پانوراما به ۳۶۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به سه روز گذشته یک میلیون ارزان شده است. قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای صفر  (دنده ای مدل ۹۹)  ۱۱میلیون ارزان تر است و حوالی ۳۵۴ میلیون قیمت گذاری شده است که نسبت به سه روز گذشته یک میلیون کاهش داشته است.

 پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ نیز ۵۴۵حوالی  میلیون  تومان به فروش می‌رسد که طی یک هفته اخیر ۱۳میلیون ارزان شده است.

 

پژو پارس ساده مدل ۱۴۰۰ در بازار آزاد حدود ۲۷۷ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود که به معنای افزایش ۳ میلیون  تومانی طی دو روز گذشته است. در ادامه قیمت  انواع خودرو پژو آورده شده است.

 

 لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود. 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر